سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

قرارداد جدید فیونا واید “Fiona Wade” در “Emmerdale”….

پریا کوتچا در “Emmerdale” در آستانه ی آینده ی قابل پیش بینی هست تا در معرض بد رفتاری های بیشتری قرار بگیره….
فیونا وید “Fiona Wade” بازیگر نقش پِریا که از سال ۲۰۱۱ این کاراکتر رو بازی میکنه به روزنامه ی روزانه ی ستاره ها گفته که به تازگی یک قرار داد جدید امضا کرده و ما هنوز هم اون رو در شبکه ی« آی تی وی» میبینیم.
فیونا وید “Fiona Wade ” گفته که “Emmerdale” الان باورنکردنی شده و زمان بسیار هیجان انگیزی برای نمایش اون به شمار میاد.

فیونا وید “Fiona Wade” گفت که :« من یک قرار داد جدید امضا کردم و خوشحال تر از این نمیتونم باشم ، من خیلی خوش شانس هستم و از اولین باری که به این روستا اومدم شش سال میگذره و بسیار باور نکردنیه..‌. این خیلی عالیه. البته حضور نقش پریا ممکنه برای دوستش همچین خوشایند نباشه ،به خصوص که پریا اخیرا با همسر دوستش« لیلا» وارد رابطه ی عاشقانه شده .

فیونا وید “Fiona Wade” در این باره توضیح داد که :« اولین باری که ماجرای داستان رو فهمیدم بسیار شگفت زده شدم و ذهنم کاملا آشفته شد.
در نهایت این بدترین چیزی هست که یک آدم با دوستش میتونه انجام بده و اگر من جای دوست پریا بودم به اون دو تا میگفتم (هی ، شما ها چه غلطی میکنین؟!!)…..»
خوشبختانه فیونا وید “Fiona Wade” این نقش رو بازی نمیکنه ، و باید کاراکتر همون فردی که این رابطه ی عاشقانه رو داره ،بازی بکنه.

فیونا وید “Fiona Wade” در آخر صحبت هاش گفت :« خوشبختانه من فعلا مجرد هستم و قرار نمیزارم. البته داستان عشق پریا بسیار پیچیده تر از این حرف ها به نظر میرسه و همراه با پیت که «نل فیرفاکس» اون رو بازی میکنه پیچیدگی بیشتری رو به همراه داره.
این رابطه ی اشتباه بین پریا و پیت مشکلات زیادی رو برسر ازدواج لیلا و پیت به میاره و باعث به هم زدن و درگیری بسیار زیادی میشه که پریا و بقیه ی افراد داستان رو در برمیگیره……
ادامه ی “Emmerdale” رو با بازی فیونا وید “Fiona Wade” از دوشنبه سی ویکم جولای ساعت هفت شب ازشبکه ی «آی تی وی» میتونین دنبال کنین…..

Fiona-477895Fiona-417943Fiona-41794250deac303a2019e5fe00a796fa0fd0fce490936f4da46306d7787a7f2ea2e4c1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا