سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” باهم نامزد کردن….

میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” چهارده ماه بعد از جدایی میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” از پروفسور گرین ،باهم نامزد کردن.
این زوج زمانی این خبر رو تایید کردن که میلی مکینتاش “Millie Mackintosh”بیست وهشت ساله یک عکسی به اشتراک
گذاشت که در اون حلقه ای در انگشت ازدواج گذاشته بود و همراه با هوگو تیلر ” Hugo Taylor”سی و یک ساله تعطیلات رو در میونس یونان میگذراند.
یکی از بازرگان های حاضر در اونجا گفته که:« من میتونم قطعا تایید کنم که میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” باهم نامزد کردن.»
میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” رابطه ی عاشقانه ی خودشون رو سال قبل بعد از طلاق میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” از آقای گرین شروع کردن.

میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” هر کدوم قبل از اینکه باهم رابطه داشته باشن ،به مدت سه سال از قبل ازدواج کرده بودن.
میلی مکینتاش”Millie Mackintosh” با یک پستی در صفحه ی اجتماعی خود با این عنوان خبر رو تایید کرده….:« بهترین تولد عمرم»

اما زمانی این خبر قاطعیت بیشتری برای همه پیدا کرد که در عکسی که میلی مکینتاش”Millie Mackintosh” به اشتراک گذاشته بود بر روی قایق بادی بزرگی قرار داشت و هوگو تیلر “Hugo Taylor” رو در آغوش گرفته بود.
حلقه ی اونها به نظر خیلی اسپرت به نظر میرسه …
بیشتر رسانه ها در صدد ارتباط با نمایندگان میلی مکینتاش “Millie Mackintosh” و هوگو تیلر “Hugo Taylor” هستن تا نظر اونها رو در این رابطه جویا بشن…….

Screen Shot 2017-07-28 at 10.52.46AW_MiliieMackintosh_141r-large_trans_NvBQzQNjv4BqqVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8landscape-1460012040-rexfeatures-1388913oGettyImages-11974185697403a10fd1bfdc4d1d312a83272b4da

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا