سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

«اکسیدان» از مرز شش میلیارد هم عبور کرد

ادامه صدرنشینی «ساعت پنج عصر» در جدول فروش هفتگی، عبور گیشه «اکسیدان» از مرز شش میلیارد تومان و نمایش دو فیلم جدید از روز جهارشنبه از جمله اتفاقات مهم جدول فروش محسوب می شود.
«ساعت پنج عصر» با تعداد سینماهای قابل توجه ای که در تهران و شهرستان ها در اختیار دارد مانند هفته گذشته در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.
این فیلم در تهران به گفته پخش کننده اش با ۳۲ سینما فروش خود را به دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان رسانده.
اولین ساخته سینمایی مهران مدیری در شهرستان ها نیز با ۴۴ سالن در مجموع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته است.
7W9A1514-1024x683بعد از «ساعت پنج عصر» فیلم «اکسیدان» در رتبه دوم فیلم های پرفروش هفتگی قرار گرفته است.
این فیلم در هفته چهارم اکران خود ۹۰۰ میلیون تومان دیگر به مجموع گیشه اش اضافه کرد و همچنان امیدوار است که این روند را تا آخرین روز حفظ کند.
«اکسیدان» این روزها در تهران ۲۷ سینما دارد و چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مجموع فروش سالن های تهران آن تاکنون بوده است.
فیلم حامد محمدی به جز سالن های تهران، در ۱۷ سینمای شهرهای مختلف نیز در حال نمایش است و در مجموع این سالن ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
فروش کل سینماهای تهران و شهرستان های «اکسیدان» از مرز شش میلیارد تومان عبور کرد.
بعد از «اکسیدان»، فیلم های سینمایی «نگار» و «خفگی» در گروه زندگی به نمایش درمی آیند.
بعد از دو فیلم رتبه اول و دوم جدول فروش هفتگی، «رگ خواب» با اختلاف فروش بسیاری در رتبه سوم قرار دارد.
ساخته حمید نعمت ا… تغییر چندانی در میزان گیشه اش به وجود نیامده است. این فیلم چهار سینمای تهران خود را در مقایسه با هفته گذشته از دست داده و هم اکنون در ۱۶ سینما به اکران خود ادامه می دهد.
فروش کل سینماهای تهران این فیلم به گفته پخش کننده اش پس از ۴۴ روز نمایش به دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.
«رگ خواب» در شهرستان ها نیز با ۲۷ سینما ۹۵۰ میلیون تومان فروخته است.
«نهنگ عنبر سلکشن رویا» سرانجام پس از ۸۰ روز اکرانش به پایان رسید. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت وگویی کوتاه با بانی فیلم درباره وضعیت نمایش این فیلم گفت: «روز سه شنبه آخرین روز اکران «نهنگ…» در تهران محسوب می شود. به جز دو پردیس مگامال و کورش، سایر سینماها برای نمایش این فیلم از امروز باید سانس فوق العاده در نظر بگیرند و سانس های معمول در اختیار فیلم های تازه به نمایش درآمده قرار خواهد گرفت».
«زیر سقف دودی» در آستانه ورود به هفته هشتم اکرانش باز هم چند سینمای دیگر خود را از دست داد.
ساخته پوران درخشنده در تهران ۹ سینما دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان نیز فروش داشته است.
این فیلم در شهرهای مختلف نیز با ۱۳ سینما توانسته ۸۳۰ میلیون تومان به مجموع فروش سالن های تهران خود اضافه کند.
آنطور که مشخص است «زیر سقف دودی» در هفته آینده سینمای آزادی را به عنوان سینمای سرگروه در اختیار «سارا و آیدا» خواهد داد.
«پا تو کفش من نکن» پس از شش روز نمایش فروش چندان بالایی نداشته و در رتبه های پایینی فیلم های جدول قرار دارد.
این فیلم با ۲۱ سینما در تهران ۹۹ میلیون تومان فروخته.
«پا تو کفش من نکن» به تازگی نیز در هشت شهر مختلف اکران شده و گیشه آن تنها ۱۲ میلیون تومان است. تعداد سینماهای این فیلم در شهرهای مختلف بزودی افزایش خواهد یافت.
«برادرم خسرو» در تهران در پردیس کورش و در شهرستان ها تنها در سینمای چهارباغ شهر اصفهان نمایش دارد و پس از ۸۱ روز نمایش مجموع فروش آن به دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.
«ویلایی ها» در شهرهای کرمان، اندیمشک، بابل و دو سینمای شهر مشهد نمایش دارد و تغییر چندانی در فروش کل آن به وجود نیامده. گیشه کل این فیلم یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان است.
«مادر قلب اتمی» در شهرهای مشهد، بابل و دو سینمای شهر کرمان به نمایش خود ادامه می دهد. این فیلم در مجموع یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان فروش داشته.
«کبریت سوخته» اکران تأسف باری داشت. این فیلم همان معدود سینماهای تهران خود را نیز دیگر در اختیار ندارد و در حال حاضر در شهرهای اصفهان، شیراز، همدان و دو شهر مشهد نمایش دارد.
فروش کل این فیلم پس از ۱۹ روز نمایش تنها ۱۵ میلیون تومان است.
«کارگر ساده نیازمندیم» در تهران پنج و در شهرستان ها ۱۵ سینما دارد و در کل ۳۳۵ میلیون تومان نیز فروخته است.
ساخته منوچهر هادی از امروز نیز سینمای کورش را به عنوان سینمای سرگروه در اختیار «بیست و یک روز بعد» قرار خواهد داد.
در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان آمده: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود… .
ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، و… نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
در گروه کورش که از امروز در اختیار ساخته محمدرضا خردمندان قرار می گیرد، قرارداد اکران فیلم های «مَلی و راه های نرفته اش»، «قشنگ و فرنگ» و «خانه کاغذی» به ثبت رسیده است.
به جز «بیست و یک روز بعد»، فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی نیز از امروز در گروه آزاد اکران خود را آغاز خواهد کرد.
اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، شقایق دهقان، هومن برق نورد و لادن مستوفی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا