سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

عکس های که طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) در اینستا به اشتراک گذاشت .

  به گزارش نسیم ورد : طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) یکی از بازیگران معروف و خوشگل و موفق ترکیه می باشد . بازیگر معروف و خوشگل و موفق ترکیه  طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) , فعلا بعد از سریال جسور و خوشگل cesur ve guzel که با کیوانچ تاتلوتوع هم بازی شده بود ، با هیچ شرکتی برای بازی در سریال یا فیلم قرار داد نبسته . طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) به تازگی از همسرش اونور سایلاک ، که در یک سریال با هم اشنا شده و ازدواج کرده بودن ، بعد از سال ها زندگی مشترک از هم طلاق گرفته اند .

عکس اونور سایلاک  :

IMG_20170808_125018

 طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) از اونور سایلاک , دو تا دختر دوقلو داره که حضانت اونا رو طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) بر عهده گرفت .

IMG_20170807_204042 طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) با زیبای منحصر به فردش و هم با بازیگریش همه رو محو تماشای خودش کرده و تو کلا دنیا خیلی طرفدار داره مخصوصا تو عربستان خیلی شناخته شده و معروفه .ما برای شما عکس های از طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ) که به تازگی در اینستا به اشتراک گذاشته ، برای شما جمع اوری کردیم و در اختیارتون قرار میدیم .

عکس های طوبا بویوک اوستون ( tuba buyukustun ):

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا