سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

ژست های نفس گیر سرنای ساریکایا!

سرنای ساریکایا، بازیگر سرشناس برای یک آگهی تبلیغاتی جلوی دوربین رفت. سرنای ساریکایا عکسهای با لباس قرمزش را در اکانت اینستاگرامش را به اشتراک گذاشت.

سرنای ساریکایا بازیگر سرشناس که با سریال خانوادگی خود به تلویزیون بازگشته بود، اخیرا برای یک فیلم تجاری مقابل دوربین رفته است. این بازیگر زیبا که فعالانه از حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کند، با اشتراک گذاری خود توجه ها را به خود جلب کرد.

سرنای ساریکایا بازیگر موفقی که با شخصیت دوین در سریال خانواده «Aile» توجه ها را به خود جلب کرده است، که نه تنها با موفقیت در سریال ها و فیلم های تلویزیونی، بلکه با بازی در تبلیغات بازرگانی نامی برای خود دست و پا کرده است، سرانجام به عنوان چهره تبلیغاتی«Akbank» در مقابل مخاطبان ظاهر می شود. ساریکایا که ویدیویی را که از آینه با لباس قرمزش که به رنگ برند معروف است در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت، توجه زیادی را به خود جلب کرد و ساریکایا هزاران لایک و کامنت دریافت کرد.

ویدیوی منتشر شده از این برند را از اینجا نگاه کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا