سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

حالت بهم ریخته فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) همه رو متعجب کرد !

به گزارش نسیم ورد : فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) شب گذشته در جیهانگیر cihangir با خبرنگار ها رو به رو شد . فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) با حالت بهم ریخته که داشت همه رو متعجب کرد ، فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) در یک دستش هم کیف پولش ، گوشیش ، شارژ گوشیش ، کلیدهاش نگه داشته بود ، این وضع او توجه همه رو به خودش جلب کرد و همه متعجب به او نگاه میکردن و خبرنگارها هم از این صحنه نتونستن رد بشن و فورا از او فیلمبرداری و عکس برداری کردن . فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) در گفتگوش با خبرنگار ها به زبان اورد که نتونسته درست و حسابی به تعطیلات بره.

IMG_20170813_113721

 فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) خبر داد که این روز ها داره در یک پروژه ( فیلم سینمایی ) جدید کار میکنه به خاطر همین سرش شلوغه و نتونسته بره مسافرت . و همین طور فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) در گفتگوش با خبرنگارها گفت : در فصل جدید هم در یک سریال قراره نقش افرینی کنه . و در اخر فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) گفت : تعطیلات برای من حرامه فقط برای ورزش پیلاتس میتونم وقت پیدا کنم ، و تفریح دیگه ای ندارم و این روزها بدجور سرم شلوغه .

عکس های از فولیا زینگینِر ( fulya zenginer ) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا