سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اسکارلت جوهانسون دلایلی را که هرگز وارد شبکه های اجتماعی نمی شود را فاش می کند

اسکارلت جوهانسون دلایلش را برای دور ماندن از رسانه های اجتماعی می گوید.

این هنرپیشه 38 ساله مهمان پادکست The Skinny Confidential Him & Her بود و در آنجا صراحتاً در مورد اینکه چگونه 20 دقیقه وقت تلف کردن در  یکی از این برنامه ها باعث شد او از این برنامه ها دوری کند، گفت.

هنگامی که برای اولین بار از اسکارلت پرسیده شد که چرا از رسانه های اجتماعی دور مانده است، اسکارلت اعتراف می کند که نمی تواند با هیچ هیتری مقابله کند.

او در این مورد گفت : راستش من آنقدر شکننده هستم که نمی توانم رسانه های اجتماعی داشته باشم. مغز من خیلی شکننده است. من مثل یک گل ظریف هستم.

با این حال، اسکارلت ادامه داد و توضیح داد که دلیل بزرگتری برای مقاومت او وجود دارد.او به اشتراک گذاشت که قبلاً از این برنامه ها استفاده کرده   اما فقط برای سه روز از طریق حساب شرکتش.

“من متوجه شدم که 20 دقیقه پیج اینستاگرام کسی را نگاه می کنم، کسی که برای یکی از دوستانم کار می کند. مثلا الان می‌دونم او  یک پیتبول و دو دختر دارد و … “پیش خودم گفتم که چی؟ من بیخودی 17 دقیقه از وقتم را تلف کردم. بنابراین به همین دلیل است که می‌دانم نمی‌توانم آن را داشته باشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا