سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy ) اشتباهی لایک کرد.

به گزارش نسیم ورد : چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy) با هم بازی اش دویگو ساریشین (duygu sarişin) در سریال نفوذی (içerde) رابطه داشت . چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy) با بازیگر زیبا تقریبا پنج ماه برابر بود .بازیگر خوشتیپ بعداز جداییشان از اینیستاگرام عکسی را که دوست دختر سابق اش گذاشته بود لایک کرد و بسیار مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت. رابطه ی چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy) و دویگو ساریشین (duygu sarişin) که در سریال نفوذی (içerde) شروع شده بود بعد از اینکه سریال تمام شود در ماه خرداد نیز رابطشون تموم شده بود و جدا شده بودند و پنج ماه طول کشیده بود رابطشون. بنابر خبری چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy) از اینستاگرام دوست دخترش را دنبال نمی کرد , اما لایک کردن یکی از عکس های وی , ان هم اشتباهی بسیار مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت.

 

cagatay-ulusoy-dan-sasirtan-begeni--3071425

چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy) برای سریال جدیدی که قرار است در شبکهnetfilx بازی کند به امریکا رفته تا هم شیوه حرف زدن و هم بازیگری رو یاد بگیره حتی پیش از رفتنش دوست اش اراس بولوت اینملی(aras bulut iynemli)که در سریال نفوذی(içerde) هم همبازی اش بود برایش جشن خداحافظی هم گرفته بود . راجب چاعتای گفته شده که این روزا کنار حساب اینستاگرام دوست دختر سابق اش دویگو ساریشین (duygu sarişin)می پلکه.

 

cagatay-ulusoy-dan-sasirtan-begeni--9835741

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا