سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ایون مک گرگور در دنباله «تلالو» استنلی کوبریک بازی می‌کند

image_13970324590_shinin-evan

استودیوی برادران وارنر از ساخت نسخه سینمایی رمان «دکتر اسلیپ» به عنوان دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک «تلالو» خبر داده است. ایون مک گرگور بازیگر 47 ساله اسکاتلندی که بازی در نقش «جدای اوبی ون کنوبی» در سه‌گانه مقدماتی «جنگ ستارگان» را در کارنامه دارد، برای بازی در نقش شخصیت اصلی رمان استیون کینگ قرارداد بسته است. کودکی «دنی تورنس» با ایفای نقش دنی لوید در فیلم 1980 استنلی کوبریک به تصویر کشیده شده و حالا، مک گرگور بعد از نزدیک به چهار دهه قرار است بزرگسالی این شخصیت را بازی کند.

به نوشته ورایتی به نقل از منابع آگاه، استیون کینگ نویسنده سرشناس امریکایی هم از انتخاب مک گرگور برای بازی در دنباله «تلالوء» استقبال کرده است. مایک فلانگن که رمان کوتاه «بازی جرالد» دیگر اثر کینگ را برای نتفلیکس کارگردانی کرده بود به عنوان کارگردان این پروژه اقتباسی جدید با وارنرها همکاری می‌کند.

علاوه بر این تولید این فیلم، برادران وارنر سال‌هاست در صدد ساخت مقدمه «تلالوء» با عنوان «هتل اورلوک» هستند اما در هر دو مورد استودیوی معروف هالیوود با تضمین بازگشت بودجه فیلم‌ها روبرو بوده است.

داستان «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) از جایی شروع می‌شود که تورنس آسیب‌های کودکی‌اش را تا بزرگسالی با خود حمل می‌کند. او در حالی‌که با خشم دایمی و مصرف بیش از حد الکل دست به گریبان است به نسخه‌ای مشابه پدرش مبدل شده است. وقتی تصمیم به ترک الکل می‌گیرد قدرت‌های ماورایی‌اش دوباره باز می‌گردد و او از این موهبت به منظور کمک به یک بیمار در شرف مرگ استفاده می‌کند.

استنلی کوبریک نسخه اصلی «تلالوء» را با بازی جک نیکلسن و شلی دووال مقابل دوربین برد. در آن زمان، فروش فیلم در گیشه به 44 میلیون دلار رسید که برای سازندگانش چندان رضایت‌بخش نبود. اگرچه، ساخته کوبریک امروز به عنوان یکی از برترین آثار کلاسیک ژانر وحشت شناخته می‌شود و هواداران پر و پا قرصی دارد که سال‌هاست در انتظار ساخت دنباله آن به سر می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا