سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال YILDIZLAR BANA UZAK کسانی را که به دنبال یک داستان درام قوی هستند جذب خواهد کرد

سریال «Yıldızlar Benden Uzak» (ستاره‌ها از من دورند) یکی از جاه‌طلبانه‌ترین سریال‌های تلویزیونی فصل، با داستانی پر از عشق و دسیسه و بازیگران ستاره‌اش، به‌زودی در ATV با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

با انتشار تریلر، می بینید که علاقه به سریال در شبکه های اجتماعی بیش از پیش افزایش یافته است.

بورجو کیراتلی و فورکان اندیچ در نقش های اصلی هستند و هارمونی این دو بازیگر جوان نیز بسیار کنجکاو است. به خصوص بورجو کیراتلی این فرصت را دارد که با یک پروژه کاملاً جدید پس از سریال تلویزیونی «Aşk ve Mavi» که در آن درخشید، دوباره در دستور کار قرار گیرد.

سریال جدید ATV به نام «Yıldızlar Benden Uzak» به تهیه کنندگی O3 Media به نویسندگی ارکان اوغور  به زودی برای مخاطبان عرضه می شود.

تریلر قابل توجهی از قسمت اول این سریال منتشر شد. Yıldızlar Benden Uzak که با داستان عشق و انتقام پر از راز خود عمیقاً مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد، مخاطب را به صفحه نمایش می چسباند.

«اصلی  و غدیر… عشق آنها عشقی نیست که فراموش شود یا با گذشت زمان شکست بخورد. مانند پیوند مقدسی است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند. اما زندانی شدن غدیر و اصلی به عنوان قاتل پدرش باعث می شود که تمام خاطرات خوب از بین برود.

علاوه بر کیراتلی و اندیچ بازیگران چیره دست گورکان اویگون و مورات دالتابان نیز در این سریال حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا