سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جیم کری : به نقش های قدیمی بازنخواهم گشت

[ad_1]

 

جیم کری (Jim Carrey) بازسازی نقش های قدیمی خود را رها کرده و اصراری بر بازنگری نقش های مشهور خود ندارد. بازیگر فیلم های Ace Ventura و Lloyd Christmas در مصاحبه ای با Entertainment Tonight به طرفدارانش اطمینان داد که علاقه ای به بازنگری فیلم هایش مانند Dumb & Dumber ندارد. او اذعان داشت: “من در حال پیشرفت هستم و به عقب باز نخواهم گشت”

بر اساس شواهد موجود احتمال بازسازی فیلم The Mask و Ace Ventura وجود دارد اما کری علاقه مند به آن نیست.

“کسایی که میشناسید مدام تحت فشار قرارت میدن، این کارو انجام بده، شما هم میری اون کارهارو انجام میدی و تجربه بدست میاری بعدش همه میرن.  ”

کری در سال های اخیر در نقش های مختلفی ظاهر شده و تمرکز خود را بعنوان یک هنرمند روی تجربه نقش های متفاوت گذاشته است و با آرامش پیگیر سریال هایی مانند سریال تحسین شده Kidding و Sonic the Hedgehog میباشد.

او همچنین درباره نقش Dr. Ivo Robotnik در سریال جدیدش گفت تفاوت کمی میان این شخصیت و زندگی شخصی اش وجود دارد.

با اینحال و عدم تمایل وی برای بازنگری فیلم های گذشته اش کری علاقه مند به بازسازی سریال In Living Color هست که در دهه ی ۹۰ به همراه هنرپیشه هایی مانند Jamie Foxx، David Alan Grier و Shawn Wayans پخش میشد.

“نیاز هست که این اتفاق بیافتند مخصوصا در این زمان، من دوست دارم که دوباره این سریال بازسازی بشه”

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا