سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سیاسی

روحانی: دولت نه کنار می‌کشد و نه استعفاء می‌دهد

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران می گوید اگر کسی فکر می کند دولت وی «استعفاء می کند با کنار می رود» اشتباه می کند.

97-02-admin1-182

رئیس جمهوری ایران در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: «من می گویم که از ۱۸ اردیبهشت هر روز و شب ما یوم و لیله القدر است.»

حسن روحانی اظهار داشت: «ما در خط مقدم و مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم، جانمان را فدا می‌کنیم و آبروی‌مان را با افتخار می‌دهیم اما اگر کسی فکر می‌کند که دولت استعفا می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود اشتباه فکر می‌کند.»

رئیس دولت دوازدهم در بخشی از سخنان خود گفت: «دیروز به ۲۴ میلیون و امروز به ۸۱ میلیون مردم شریف ایران متکی هستم.»

حسن روحانی تاکید کرد که ایران در برابر فشار خارجی مقام خواهد بود اما به گفته وی فشار خارجی همراه با فشار داخلی می تواند «مهلک» باشد.

سخنان روز چهارشنبه حسن روحانی در حالی بیان شد که در روزهای گذشته برخی از نمایندگان مجلس از احتمال ارائه طرح عدم کفایت او خبر داده بودند.

افزایش قیمت ارز و طلا در هفته های گذشته که پس از خروج آمریکا از برجام روی داد منجر به افزایش بهای کالاها در ایران شده است. امری که در روزهای گذشته با اعتصاب و اعتراض در بازار تهران و برخی شهرستان ها همراه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا