سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جوایز موسیقی بیلبورد 2021: نحوه تماشا ، تاریخ و زمان پخش ، مجریان و ….

برای جوایز موسیقی بیلبورد 2021 آماده شوید. نیک جوناس میزبان نمایش 2021 خواهد بود -این مراسم  پس از آنکه به اکتبر سال 2020 موکول شد به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، به تاریخ معمول مه امسال بازمی گردد.

البته جوناس یکی از پیشکسوتان جوایز موسیقی بیلبورد است که قبلاً سه جایزه را با برادران جوناس برنده شده بود و در سال 2019 در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت. امسال در این برنامه ده ها اجرا از جمله Duran Duran ، Weeknd و BTS خواهد بود.

تاریخ و زمان جوایز موسیقی بیلبورد:

BBMA امسال چه زمانی است؟ این برنامه یکشنبه 23 مه ساعت 8 PT از تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس پخش خواهد شد.

نحوه تماشای جوایز موسیقی بیلبورد:

این برنامه از شبکه NBC پخش خواهد شد و از طریق فیس بوک و توییتر بیلبورد و همچنین ، یوتیوب بیلبورد به صورت مستقیم پخش می شود.

چه کسی اجرا می کند؟

Duran Duran اولین اجرای خود را در این مراسم آغاز می کند و اولین آهنگ جدیدش  را از یک اجرای از راه دور در لندن ، انگلیس ارائه می دهد. علاوه بر آن  Pink ، BTS و The Weeknd هم اجرا خواهند داشت.

چه کسی نامزد شده است؟

دریک جایزه معتبر Artist of the Decade  ( بهترین هنرمند دهه ) را دریافت می کند ، در حالی که Pink در این مراسم جایزه Icon را دریافت می کند. The Weeknd با 16 نامزدی از جمله Top Artist و پس از آن DaBaby با 11 نامزد ، بیشترین نامزدی ها را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا