سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیمجله هفتگیمطالب جالب

یک میلیون دلار تخمین زده شد، کمد لباس های سلطنتی Meghan Markle

AAzlK3o

لباس های سلطنتی Meghan Markle ، ارزان نشده است، لباس هایی که او با آنها از زمان نامزدی با Prince Harry تا کنون در ملا عام ظاهر شده است، روی همرفته حدود 1 میلیون دلار شده است. این را کارشناس سلطنتی Katie Nicholl ،  به Entertainment Tonight گفت.

Nicholl، میگوید: از آنجاییکه قبل از عروسی ممکن است او خودش هزینه ها را حساب میکرده است ولی هم اکنون که به صورت رسمی عضوی از خانواده سلطنتی است، انتظار میرود Prince Charles ، هزینه لباس های کار سلطنتی او را تامین کند.

علیرغم این هزینه های نامعقول،Nicholl، میگوید: برای خانواده سلطنتی سرمایه گذاری کردن برای کمد لباس مارکل ارزش دارد، زیرا او اکنون ” سفیر ” خاندان سلطنتی است. او افزود: به تبلیغاتی که او برای عروسی به ارمغان آورد، نگاه کنید. استدلال من این است که هر پنی آن ارزش داشت.

هرجند ممکن است اوخود در پرداخت هزینه یک یا هر دو لباس عروسی که گران قیمت هم بودند، مشارکت داشته باشد. در زیر   فراموش نشدنی ترین لباس های سلطنتی که تا کنون پوشیده به همراه ضمیمه قیمت ( طبق  Entertainment Tonight ) آنها را داریم.

عروسی سلطنتی: لباس سفارشی Givenchy، بیش از $440,000

a group of people standing next to a person: Meghan Markle's Wardrobe Estimated at $1 Million

مهمانی عروسی سلطنتی: لباس Stella McCartney، بیش از $157,000

Prince Harry et al. in a wedding dress: Meghan Markle's Wardrobe Estimated at $1 Million

گاردن پارتی قصر باکینگهام: لباس Goat sheer، قیمت$643

a man wearing a suit and tie: Meghan Markle's Wardrobe Estimated at $1 Million

جشن Trooping the Colour: لباس طراحی Carolina Herrera، قیمت $4,000

Prince Harry et al. posing for the camera: Meghan Markle's Wardrobe Estimated at $1 Million

اولین وظیفه انفرادی همراه با ملکه: لباس شنلی Givenchy، قیمت $18,000

a person standing in front of Elizabeth II et al. posing for the camera: Meghan Markle's Wardrobe Estimated at $1 Million

عروسی خانوادگی: لباس ماکسی طرح Oscar de la Renta، قیمت $6,000

لباس های بالا در مجموع $625,643 شده است،این قیمت باقیمانده $374,357 (یا بیشتر)، احتمالا به دیگر لباس هایی که مگان برای انجام وظایف سلطنتی خود پوشیده است، مربوط میشود. مانند لباس  Givenchy، که در  Royal Ascot پوشید، کت و دامن  Prada، که در مراسم  Queen’s Young Leaders Awards و لباس های دیگر که قبل از عروسی پوشیده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا