سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سام اصغری می گوید که می خواهد “یک پدر جوان باشد”

آیا بچه در آینده بریتنی اسپیرز و دوست پسر سام اصغری خواهد بود ؟

این بازیگر ، مدل و مربی شخصی 27 ساله ایرانی الاصل  که بیش از چهار سال با این ستاره 39 ساله پاپ  در رابطه است در مصاحبه ای با فوربس ، که روز شنبه ، 6 مارس منتشر شد ، در مورد امیدهایش برای زندگی حرفه ای و شخصی اش صحبت کرد.

“اولویت های من در زندگی این است که متواضع بمانم و درک کنم از کجا آمده ام و به کجا می روم. من می خواهم حرفه خودم را به مرحله بعدی برسانم وقتی که صحبت از بازیگری می شود.و  می خواهم رابطه خود را به مرحله بعد برسانم ، خوب ،. “من با  پدر شدن مشکلی ندارم. من می خواهم پدر جوانی شوم.”

بریتنی که پسران شان پرستون 15 ساله و جیدن جیمز 14 ساله از شوهر سابق کوین فدرلاین مشترک است ، در مورد گفته های سام اظهارنظری نکرده است.

سام که در سریال Family Business (کسب و کار خانوادگی) در BET + بازی می کند با بریتنی در سال 2016 در  پشت صحنه  موزیک ویدیوی “Party Slumber Party” آشنا شد. او به فوربس گفت ، “دوست دختر من در آن زمان ، شخصاً  عکس من را انتخاب کرد و او می خواست من در موزیک ویدیو انتخاب شوم. دوستم با من تماس گرفت و گفت ،” من به تو نیاز دارم که در آن ( موزیک ویدیو )  باشی. به من اعتماد کن ،. ” من نمی دانستم فیلمبرداری چه  کسیه ؟  این یک پروژه مخفی بود. من به خاطر دوستم رفتم و  همه چیز از آنجا شروع شد. “

سام پ، از بریتنی در تمام دوران سخت ، از جمله در طول اقامت بریتنی در یک مرکز درمان سلامت روان ، در سال 2019 حمایت کرده است. او همچنین در میان مبارزات حقوقی او برای برکناری پدرش جیمی اسپیرز ، از نقش محافظه کاری از بریتنی حمایت کرده است. 

پدر بریتنی ،سرپرستی همه امور زندگی او را طبق حکم دادگاه از سال  2008 برعهده دارد.  ، از زمانی که  خواننده “Toxic” برای درمان روانپزشکی در بیمارستان بستری شد.

پس از انتشار مستند جدید بریتنی جنجال  پرونده قضایی او دوباره بالا گرفت و سام سکوت خودش را در مورد آشفتگی بریتنی شکست. او در بیانیه ای گفت :   “من همیشه برای او چیزی جز بهترین نمی خواستم و آینده ای را که می خواهد و شایسته آن است ایجاد می کنم. من از همه عشق و حمایت طرفدارانش در کل دنیا سپاسگذارم  و من مشتاقانه منتظر یک آینده عادی و شگفت انگیز هستیم.

در همان زمان ، سام همچنین برای اولین بار در مورد پدر بریتنی اظهار نظر علنی کرد.

او  در اینستاگرام نوشت: “اکنون برای مردم مهم است که درک کنند من برای شخصی که می خواهد روابط ما را کنترل کند و دائماً موانعی را سر راه ما قرار می دهد  ذره ای احترام قائل نیستم.” “از نظر من ، جیمی یک عوضیه . من جزئیات بیشتری نمی گویم  زیرا من همیشه به حریم خصوصی خودم احترام گذاشتم  اما در عین حال به این کشور نیامدم تا آزادی بیان نداشته باشم. 

جیمی 68 ساله به اظهار نظر سام پاسخ نداد. دوره محافظه کاری بریتنی در دسامبر گذشته به سپتامبر 2021 تمدید شد و طی آن پدرش در مورد خواننده و پرونده قضایی آنها با CNN صحبت کرد.

او  گفت: “من دخترم را دوست دارم و دلم برای او بسیار تنگ شده است.” وی افزود: “هنگامی که یکی از اعضای خانواده به مراقبت و محافظت ویژه ای نیاز دارد ، خانواده باید برای حفظ ، محافظت و ادامه عشق بی قید و شرط او ادامه دهد  ، همانطور که ​​در 12 سال گذشته من این کار را انجام داده ام.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا