سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

5.4 میلیون دلار بورس تحصیلی به نام چادویک بوسمن در دانشگاه هاوارد

چادویک بوزمن ، بازیگر فیلم “پلنگ سیاه” حتی پس از مرگش همچنان به قهرمانی  ادامه می دهد – مخصوصاً برای دانشجویان  دانشگاه هاوارد.

نتفلیکس با  دانشکده ای که بوزمن فارغ التحصیل شد ( هاوارد)  برای ایجاد بورسیه 5.4 میلیون دلاری به نام این بازیگر فقید همکاری کرده است.

دکتر Wayne AI Frederick ، ​​رئیس دانشگاه هاوارد ، در این باره می گوید: “با کمال افتخار و قدردانی عمیق اعلام می کنیم که به افتخار فارغ التحصیل دانشگاهمان چادویک بوزمن، یک بورس تحصیلی ایجاد می کنیم.این بورسیه تجسم عشق چادویک به هاوارد ، علاقه او به داستان سرایی و تمایل او برای حمایت از نسل های آینده دانشجویان هاوارد است. من از حمایت و مشارکت مستمر همسر چادویک ، خانم سیمون لدوارد-بوسمن و Netflix برای این هدیه فوق العاده سپاسگزارم. ”

این اطلاعیه  تنها چند ماه پس از آن منتشر شد که  این دانشگاه تاریخی سیاهپوستان در واشنگتن ، نام دانشکده هنرهای زیبایش را به نام این بازیگر تغییر داد . بوزمن  در آگوست 2020 در 43 سالگی به طرز غم انگیزی به علت سرطان روده بزرگ درگذشت.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی ، این بورسیه تحصیلی چهار ساله به یک دانشجوی سال اولی برای تأمین هزینه کامل شهریه دانشگاه داده می شود.  بر اساس نسخه منتشر شده ، این برنامه بر دانشجویانی تمرکز می کند که مهارت های استثنایی در هنر و  همچنین نیاز مالی دارند.

خود بوزمن در سال 2000 با مدرک کارشناسی هنرهای زیبا در کارگردانی از دانشگاه هاوارد فارغ التحصیل شد. پس از موفقیت در فیلم “پلنگ سیاه” ، این بازیگر در سال 2018 به دانشگاه بازگشت تا اولین سخنرانی اش را ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا