سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اعلام نام بازیگران اصلی فیلم Monday

سباستین استن (Sebastian Stan) و دنیس گاف (Denise Gough) به فیلم Monday (دوشنبه) پیوستند. این فیلم توسط کریستوس وی.کنستانتاکاپولوس (Christos V.Konstantakopoulos) و دیمین جونز (Damian Jones) تهیه و تولید می‌شود و برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) و فرد برگر (Fred Berger) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

sebastian-stan-denise-gough

آرگریس پاپ‌ادیمی‌تروپلاس (Argyris Papadimitropoulos) کارگردان Monday (دوشنبه) است و در نگارش فیلمنامه آن نیز با راب هیز (Rob Hayes) همکاری خواهد کرد. فیلم در مورد دو آمریکایی خودمخرب است که بین آتن و جزایر یونان زندگی می‌کنند و در دام عشقی پرحرارت می‌افتند. پاپ‌ادیمی‌تروپلاس در مورد این فیلم اظهار داشت:

بسیاری از مردم احساس می‌کنند که دیگر در رابطه‌ای عاشقانه قرار نمی‌گیرند و این برای من خیلی غم‌انگیز است. داستان کلویی (Chloe) و میکی (Mickey) نگاهی صادقانه به یک رابطه است و در آن عناصری وجود دارد که همگان با توجه به تجربیات خودشان می‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند. من مشتاقانه منتظرم تا سباستین و دنیس مستعد در برابر لنز دوربین قرار بگیرند و با تنظیماتی خیره‌کننده از آن‌ها فیلمبرداری کنم؛ همراه با تیمی از تهیه‌کنندگان که برخی از فیلم‌های مورد‌علاقه من را ساخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا