سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

باربی 2 ساخته می شود؟ احتمال ادامه باربی با صحبت های گرتا گرویگ

باربی امروز پس از تنها پنج روز اکران در سینماها در مسیر عبور از مرز 200 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی قرار دارد، بنابراین ساخت دنباله آن دور از ذهن نیست.

از کارگردان گرتا گرویگ  پرسیده شد که آیا او برنامه ای برای ساخت فیلم دوم دارد و پاسخ او ممکنه شما را ناامید کند.

در حین گفتگو با نیویورک تایمز، گرتا به احتمالات ساخت دنباله باربی پرداخت و همچنین درباره رکوردشکنی آخر هفته افتتاحیه صحبت کرد.

او گفت : « من خیلی ممنونم من خیلی شگفت زده هستم. من در نیویورک سیتی  بوده‌ام و پنج‌شنبه و جمعه را صرف بررسی دقیق سالن‌های مختلف کردم. اما صادقانه بگویم، قدم زدن در اطراف و دیدن افرادی با رنگ صورتی شگفت انگیز است. هرگز در  رویاهایم چنین چیزی را تصور نمی کردم. او ادامه داد: «فکر می کنم بخشی از دلیلی که من اینقدر روی سطح صدا متمرکز بودم این بود که این چیزی بود که می توانستم روی آن تمرکز کنم. اما بیشتر، در خیابان با افرادی برخورد می‌شود که هیجان‌زده، شاد و سرزنده هستند، زیرا بسیاری از این فیلم تلاشی برای خلق چیزی بود که مردم بخواهند با هم تجربه کنند.»

بنابراین، آیا یک دنباله وجود خواهد داشت؟

گرتا گفت: «در این لحظه، این تمام چیزیه که من دارم. در پایان هر فیلم احساس می‌کنم که هرگز ایده دیگری نخواهم داشت و هر کاری که می‌خواستم انجام دهم، انجام دادم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا