سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر و تاریخ پخش The Haunting of Hill House سریال ترسناک جدید Netflix

Netflix اولین تصاویر سریال ترسناک جدیدش The Haunting of Hill House را منتشر و تاریخ پخش آن را اعلام کرد. این سریال ۱۰ قسمتی توسط Mike Flanagan ساخته می شود که کارهای قبلی او شامل Oculus, Gerald’s Game, Ouija: Origin of Evil بوده و وظیفه کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی سریال را نیز برعهده دارد. این سریال داستان مدرنیزه‌ی رمانی به همین نام نوشته Shirley Jackson را روایت می کند، و داستان چند خواهر و برادر است که در خانه ای بزرگ شده اند که بعدها به وحشتناک ترین خانه روح زده کشور تبدیل می شود. این خانواده که حالا بزرگ شده اند، باید به روشی وحشتناک با گذشته خود روبرو شوند.

the-haunting-of-hill-house-carla-gugino-650x433

کتاب Jackson اولین بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد و شباهت هایی نیز به اقتباس It از روی رمان Stephen Kingدارد. مشتاقیم ببینیم Flanagan سریال خوبی ساخته یا نه، با توجه به اینکه توصیف «بازسازی مدرن» نشان می دهد این سریال یک اقتباس مستقیم و سرراست نخواهد بود.

در The Haunting of Hill House بازیگرانی از جمله Michiel Huisman, Carla Gugino, Timothy Hutton, Elizabeth Reaser, Oliver Jackson-Cohen, Henry Thomas, Kate Siegel, Victoria Pedretti, Lulu Wilson, McKenna Grace, Paxton Singleton, Violet McGraw, Julian Hilliard حضور دارند.

Trevor Macy به همراه Flanagan و Darryl Frank و Justin Falvey تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. Meredith Averill نقش شورانر و تهیه کننده اجرایی را برعهده دارد.

The Haunting of Hill House در تاریخ ۱۲ اکتبر پخش می شود، پس سریال مناسبی برای قبل از مراسم هالووین خواهد بود. تصاویر منتشر شده از سریال را در پایین خبر مشاهده می کنید.

خلاصه رسمی The Haunting of Hill House:

The Haunting of Hill House بازسازی مدرن رمانی نوشته Shirley Jackson، داستان چند خواهر و برادر است که در خانه ای بزرگ شده اند که به وحشتناک ترین خانه روح زده کشور تبدیل می شود. این خانواده که حالا بزرگ شده اند، باید به روشی وحشتناک با ارواح گذشته خود روبرو شوند، که برخی از این ارواح هنوز هم در ذهن این خانواده پرسه می زنند. این سریال ترسناک ساخته Mike Flanagan مغز متفکر ژانر ترسناک، درام خانوادگی پیچیده ای است که به صورت یک داستان ترسناک روایت می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا