سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جانی دپ در میان درام امبر هرد ، روی فرش قرمز حضور کمیابی داشت.

جانی دپ روز یکشنبه در جشنواره فیلم دوویل در میان نبرد قانونی اش با همسر سابق امبر هرد روی فرش قرمز رفت.

دپ ، 58 ساله ، در اکران فیلم “شهر دروغ” در شمال غربی فرانسه حضور پیدا کرد که در آن فیلم  نقش کارآگاهی بازنشسته را بازی می کرد و متقاعد شده بود که پلیس لس آنجلس در قتل The Notorious B.I.G در 1997 نقش داشته است. این فیلم همچنین به مرگ  سال 1996 رقیب رپ بیگی ، توپاک شکور می پردازد.

ستاره “دزدان دریایی کارائیب” هنگام قدم زدن روی فرش قرمز ، چندین بار توقف کرد تا عکس بگیرد و برای هواداران حاضر امضاء کند.

“شهر دروغ” اولین بار در دسامبر 2018 بدون رقابت در جشنواره Noir in ایتالیا به نمایش درآمد. در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2018 در ایالات متحده اکران شود البته  قبل از اینکه با چندین تاخیر مواجه شود ، که به دلیل همه گیری ویروس کرونا حتی بیشتر تمدید شد.

این فیلم جنایی از آن زمان در سیستم عامل های مختلف پخش در دسترس قرار گرفته و در Hulu در ایالات متحده قابل مشاهده است.

North America Rights Only – Deauville, France , 20210905- City Of Lies Premiere During the 47th Deauville American Filmstatutory damages awarded

حضور نادر دپ در فرش قرمز هفته ها پس از آن اتفاق می افتد که قاضی ویرجینیا اعلام کرد ستاره “سایه های تاریک” می تواند به شکایت اتهام افترا علیه هرد  مبنی بر اینکه هرد 35 ساله ادعا کرده که توسط دپ  قربانی  خشونت خانگی در زمان ازدواجشان شده است ، ادامه دهد.

دپ ادعا کرده است که اتهامات هرد منجر به قرار گرفتن او در لیست سیاه هالیوود شده است ، به اعتقاد وی دلیل آن  که آخرین فیلمش “میناماتا” هنوز در سینماهای آمریکا اکران نشده همین است.

نامزد اسکار و هرد از سال 2015 تا 2017 ازدواج کردند و درگیر یک پرونده طلاق تند و زننده بودند که شامل اتهامات متعدد سوءاستفاده بود.

این زوج سابق هر دو بدرفتاری با یکدیگر را رد کردند ، اگرچه آنها در بیانیه مشترکی در سال 2016 اذعان کردند که “رابطه آنها بسیار پرشور و در برخی مواقع بی ثبات بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا