سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال ‘National Treasure’ از دیزنی پلاس, پنج بازیگر جدید اضافه کرد.

Disney+ سال گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی سریال National Treasure’ باز-تصوری از فیلم های پرفروش National Treasure است.  به گزارش ددلاین، لیندون اسمیت , زوری رید، جیک آستین واکر، آنتونیو سیپریانو و جردن رودریگز به عنوان بازیگران ثابت به سریال پیوسته‌اند. لیست الکسیس قبلاً به عنوان قهرمان اصلی سریال، جس اعلام شده بود.

داستان این سریال درباره جس مورالس، زن بیست ساله‌ایه که برای یافتن گنجینه‌ای گمشده و همچنین کشف اسرار پیشینه مرموز خانواده‌‌اش، با دوستان خود پا به یک ماجراجویی می‌گذارد.

سریال National Treasure ده قسمت خواهد داشت و وظیفه نگارش آن برعهده ماریان و کورمک ویبرلی است. این دو نویسنده فیلمنامه هر دو فیلم اصلی National Treasure را نوشته بودند. تهیه‌کننده این سریال هم جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های اصلی National Treasure خواهد بود. میرا نایر، کارگردان فیلم‌های Vanity Fair و Monsoon Wedding هم به‌عنوان کارگردان در تولید این سریال همکاری خواهد کرد.

این سریال برای ده قسمت سفارش داده شده است، اگرچه هنوز تاریخ انتشار سریال Disney+ مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا