سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیت میدلتون عکس ستودنی شاهزاده لوئی را برای 3 سالگی اش به اشتراک می گذارد.

پرنس لویی در حال بزرگ شدن است!

روز پنجشنبه ، کاخ کنزینگتون، عکس جدیدی از کوچکترین فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون را قبل  از تولد 3 سالگی اش در روز جمعه رونمایی کرد.

این عکس ، که نشان می داد لوئیس قبل از رفتن برای اولین بار به مهدکودک ، دوچرخه سواری می کند ، و عکس توسط مادرش ، دوشس کمبریج ، 39 ساله گرفته شده است.

ناظران سلطنتی در اظهار نظرهای اینستاگرامی “تولدت مبارک” را برای لوئیس آرزو کردند ، در حالی که به شباهت او به خواهر و برادر بزرگترش ، پرنس جورج ، 7 ساله و پرنسس شارلوت که ماه آینده 6 ساله میشود ، اشاره کردند.

یکی از طرفداران اظهار نظر کرد:”اوه خوب او کاملا شایان ستایش است. درست مثل برادر و خواهر بزرگش. ”

دیگری اظهار داشت: “او دقیقاً شبیه جورج است.”

او همچنین با مایکل میدلتون پدر کیت مقایسه شد.

دیگری نظر داد: “من فکر می کنم او شبیه پدر کیت است!” “او قطعاً میدلتون است!”

دیگری نوشت: “او شبیه مایکل میدلتون است”.

لویی تنها سلطنتی نیست که این هفته تولدش را جشن گرفت. روز چهارشنبه ، ملکه الیزابت دوم ، 95 ساله شد ، چند روز بعد از خداحافظی با همسر 73 ساله اش شاهزاده فیلیپ.

ملکه در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته گفت: “من امروز ، به مناسبت 95 سالگی ، پیام های زیادی از آرزوهای خوب دریافت کرده ام که از آنها بسیار سپاسگزارم.”

او نوشت: “در حالی که به عنوان یک خانواده در یک غم و اندوه بسیار بزرگ به سر می بردیم ، دیدن و شنیدن ادای احترام به شوهرم ، از کسانی که در داخل انگلستان ، کشورهای مشترک المنافع و سراسر جهان هستند ، برای همه ما تسلی بخش بود.”

خانواده سلطنتی آخر هفته گذشته در کلیسا سنت جورج برای مراسم خاکسپاری فیلیپ جمع شدند ، شاهزاده هری برای اولین بار بعد از بیشتر از یک سال به انگلیس بازگشت.

هری ، 36 ساله ، از آن زمان به کالیفرنیا بازگشت تا با همسر باردارش مگان مارکل ، که تابستان امسال بفرزند دومشان به دنیا می آید، باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا