سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ارن اورن معروف به کان اتاکل در سریال خواهران و برادران بسیار تحت تاثیر صحنه مرگ قرار گرفت

ارن اورن یکی از تازه واردها به بازار سریال های ترکی است. ما نام ارن اورن را زیاد شنیدیم، مخصوصاً در سریال موفق «خواهران و برادران»

ارن اورن که میلیون ها بیننده او را با شخصیت کان اتاکل می شناسند و بسیار مورد استقبال هم قرار گرفت، بعدها با شخصیت مصطفی در سریال تلویزیونی Üç Kız Kardeş (سه خواهر) ظاهر شد.

جستجوهای زیادی در گوگل در مورد ارن اورن انجام شده که بازیگر از این وضعیت کمی شگفت زده می شود.

این بازیگر با بیان اینکه در 20 اکتبر 1998 در منطقه شیشلی استانبول به دنیا آمده است، گفت که 18 سال در ازمیت زندگی کرده و در این شهر بزرگ شده است. ارن اورن  7 ساله که در استانبول زندگی می کند.

ارن می گوید آنها یک خانواده 4 نفره هستند و یک خواهر دارد و گفت که خواهرش هم می خواهد بازیگر شود.

او که در سال 2021 از دانشگاه باهچه شهیر  و در گروه صنعت فارغ التحصیل شد، گفت: در مجموع 5 سال در این رشته تحصیل کرده که یک سال آن مقدماتی بوده است.

ارن اورن با بیان اینکه در کودکی می خواست فوتبالیست شود، اما زندگی به او این فرصت را نداد، از این واقعیت که شخصیت کان در سریال تلویزیونی «خواهران و برادران»  درگذشت و با سریال خداحافظی کرد بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

او می گوید خانواده اش هرگز صحنه مرگ شخصیت کان آتاکول را تماشا نکردند و در روز های اول  مردم به شوخی می گفتند که «مگر تو نمرده ای؟»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا