سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

فیلم پایان بخش سریال Timeless داستان دو دوره زمانی مختلف را روایت می کند

66556

جزییات جالبی درباره فیلم Timeless (بی انتها) منتشر شده اند. این سریال محصول شبکه NBC یکی از معجزه وارترین پخش ها را در تلویزیون داشته است، که پس از فصل اول و با ۱۶ قسمت کنسل شده بود، اما سپس شبکه NBC دوباره نظرش را تغییر داده و این سریال را تمدید کرد. فصل دوم با ۱۰ قسمت پخش شد، اما در پایان این فصل دوباره شبکه NBC این سریال را کنسل کرد – این بار برای همیشه. در حالی که بخش تلویزیونی سونی پیکچرز (Sony Pictures Television) نتوانست خانه ای جدید برای این سریال پیدا کند، NBC تصمیم گرفت چراغ سبز ساخت یک فیلم دوساعته را بدهد تا داستان سریال را به پایان برساند.

چندی پیش اریک کریپکه (Eric Kripke) تهیه کننده اجرایی سریال Timeless در مصاحبه ای درمورد فیلم خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش (The House with a Clock in Its Walls)، که نویسندگی آن را برعهده داشته جزییات مهمی درباره فیلم Timeless را بیان کرد که قطعا طرفداران سریال از شنیدن آن خوشحال خواهند شد. اول اینکه فیلمبرداری این فیلم ماه آینده آغاز می شود:

ما فیلمبرداری این فیلم رو اواسط اکتبر شروع می کنیم. آریکا میتمن (Arika Mittman) که کار سخت شورانر بودن در فصل دوم رو به عهده داشت و خیلی خوب این کار رو انجام داد، این فیلم رو می سازه. منم اونجا حضور دارم تا هر کمکی از دستم بربیاد انجام بدم، اما آریکا خیلی خیلی خوبه، و خیلی به این سریال، شخصیت ها و محتوای داستان اهمیت میده. اون داره این کشتی رو به شکلی عالی هدایت می کنه.

nup_182268_0

NBC چراغ سبز فیلم ۲ ساعته را داد، و در حالی که تیم سازنده هم می خواستند یک فیلم ۲ ساعته در یک دوره زمانی بسازند، کریپکه می گوید در نهایت تصمیم آن ها عوض شده و دو قسمت یک ساعته از Timeless را خواهند ساخت:

این کار ما مثل ساختن دو اپیزود از سریال می مونه. راستش ما سعی کردیم یک قسمت درباره یک دوره تاریخی بسازیم که ۲ ساعت طول بکشه، اما در نهایت آریکا با هوشمندی گفت: چرا داریم این کارو می کنیم؟ چرا کاری که همیشه می کردیم رو نکنیم، که اختصاص هر ساعت به یک دوره زمانی متفاوته؟ با این حال این دو قسمت به هم مرتبط هستن و یک داستان تاریخیه که توی هردوی اونا جریان داره. قبلا برای هر اپیزود ۸ روز فیلمبرداری می کردیم، حالا برای این فیلم ۱۶ روز فیلمبرداری داریم، دقیقا به اندازه ۲ اپیزود از سریال.

درباره اینکه آیا این فیلم آن پایانی که طرفداران می خواهند را به آن ها ارائه می دهد یا نه، کریپکه مطمئن نیست که طرفداران اصلا از اینکه سریال Timeless به پایان می رسد راضی باشند:

جواب کوتاه اینه که نمی دونم ما می تونیم کاری کنیم که طرفدارا بگن: آها، این عالیه!‌ این بهترین پایان برای این سریال بود. پیچش های شوکه کننده ای وجود دارن، و ما سعی کردیم این کارمون هدفی داشته باشه و پایانی به طرفدارامون ارائه کنه، و اینکه بدونن این شخصیت ها سرنوشتشون چی میشه. ما دوست داریم یک پایان برای سریال داشته باشیم، اما نه که قرار باشه هنوز هم ماجراجویی های دیگه ای توی راه نباشن.

timeless-abigail-spencer-

کریپکه از پایان سریال های بافی قاتل خون آشام (Buffy the Vampire Slayer) و The Shield به عنوان منابع الهام تیم سازنده برای پایان سریال Timeless یاد می کند:

یکی از پایان هایی که خیلی دوست دارم پایان سریال بافی قاتل خون آشامه، چون با اینکه تموم میشه و اونا دروازه جهنم رو می بندن، هنوزم کارای دیگه ای برای انجام دادن هست، و اونا به بافی نگاه می کنن و میگن: حالا میخوای چکار کنی؟ اون می خنده و سریال تموم میشه. این برای من بهترین راه پایان دادن به یک سریاله. این همون کاریه که شان رایان (Shawn Ryan) با سریال The Shield انجام داد، جایی که Vic Mackey به جاده میزنه و قراره ماجراجویی های بیشتری داشته باشه. ولی به نظرم کاری می کنیم که طرفدارا ازمون راضی باشن، اما هنوزم به صورت کامل این ماجرا تموم نمیشه. خدا طرفدارامون رو خیر بده، اونا خیلی به دنیای سریال اهمیت میدن، هرکاری ما انجام بدیم، اونا بیشترشو میخوان، پس باید یکی موتور نوآوری خودشو راه بندازه. این جواب منه.

اما هرگز نگو هرگز – کریپکه هنوز هم امیدوار است داستان های Timeless در آینده هم بیان شوند، البته اگر فرصت ساخت یک سری کامیکی یا انیمیشنی ایجاد شود:

همه چیز ممکنه. من خیلی به این سریال افتخار می کنم. ما توی دوران خیلی ترسناکی هستیم، و به نظرم این سریال نیرویی مثبت، جامع و متنوع داره، اونم توی دنیایی که واقعا به این چیزا نیاز داره. من خیلی به پیام سریال افتخار می کنم. همه کسانی که کاری توی سریال برعهده دارن همین حس رو دارن. به نظرم ما راهی برای ادامه سریال پیدا می کنیم.

timeless

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا