سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال دیگری از فاکس تی وی در راهه که هیجان و اکشن آن تمامی ندارد! سریال Tetikçinin Oğlu مثل یک بمب است!

سورپرایزهای فاکس تی وی برای سال 2023 به تازگی آغاز شده است. یکی دیگر از سریال های بسیار جاه طلبانه بعد از  سریال نام من فرح است. فیلمبرداری سریال تلویزیونی جدید Tetikçinin Oğlu (پسر تیرانداز) در بدروم ادامه دارد و پروژه ای هست که همه را شگفت زده خواهد کرد.

سوکت کوروه پس از 16 سال تجربه در سریال Arka Sokaklar (خیابان پشتی) با شخصیتی بسیار متفاوت به صفحه تلویزیون بازخواهد گشت.تیم سریال که در اسفند ماه روی صحنه رفتند، با سرعت زیادی به کار خود ادامه می دهند. اگرچه معلوم نیست این سریال چه زمانی پخش می شود، اما مشخصه که تلویزیون فاکس می خواهد هر چه زودتر با مخاطبان دیدار کند.

اولین عکس های سریال هم به اشتراک گذاشته شد , سوکت کوروه همه را شگفت زده کرد. کسانی که پیش از این بازیگر معروف را به عنوان یک پلیس روی پرده می دیدند، این بار پرتره شخصیتی بسیار متفاوتی را با شخصیت اسکندر خواهند دید.

اولین تریلر سریال Tetikçinin Oğlu جلب توجه کرد. ترکیب تیموچین اسن و سوکت کوروه هم مورد توجه طرفداران سریال قرار گرفت

دوست چهل ساله؛ کورکماز ( تیموچین اسن) و اسکندر (سوکت کوروه). پسر اسکندر بر اثر تصادف می میرد. متهم متین (جنکو اوزاک)، پسر کورکماز است که 22 سال پیش او را گم کرده و سال ها به دنبال او بود. حالا دو دوست رو در رو هستند. یکی به خاطر مردن پسرش و دیگری برای اینکه پسرش نمیرد…

در این سریال تیموچین اسن و سوکت کوروه با بازیگران ارزشمندی مثل جنکو اوزاک، سزین آکباشوگولاری، سرهات کیلیچ، بهار شاهین، اسرا کیزیلدوغان و باران کان اراسلان بازی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا