سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ییگیت کوچاک عمر سریال Kardeşlerim، پاهایش را محکم روی زمین گذاشته است!

ییگیت کوچاک که با شخصیت عمر در سریال Kardeşlerim (برادران و خواهران ) به محبوبیت زیادی دست یافت، به یکی از نام‌های پر صحبت دوره گذشته تبدیل شده است.

سریال Kardeşlerim که  شنبه شبها روی صفحه ATV پخش می شود، در فصل سوم خود بار دیگر مخاطبان زیادی را به خودش جذب می کند. با چنین داستان موفقی، نام های جدیدی به عنوان بخشی از این داستان محبوب می شوند. ییگیت کوچاک، یکی از این نام ها، در 2 سال گذشته  بوده است.

اما او هنوز راه زیادی در مسیر بازیگریش دارد. کوچاک با بیان اینکه هر چقدر هم که پیشرفت کرده ایم، در بازیگری همیشه در ابتدای راه هستیم، گفت: هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.

ییگیت کوچاک اشاره کرد که برای سریال Kardeşlerim بسیار سخت کار می کنند. این بازیگر گفت: ما حتی از سخت کار کردن لذت می بریم چون از شغل خودمون لذت می بریم.

ییگیت کوچاک با بیان اینکه در اوقات فراغت خود سعی می کند به بدنش استراحت دهد و همچنین ورزش می کند، گفت: سال هاست که درام می نوازد و به این کار ادامه می دهد. کوچاک با بیان اینکه در رشته زبان خارجی ادامه تحصیل می دهد، اظهار داشت که برای سرمایه گذاری در عرصه بازیگری هم تلاش کرده است.

ییگیت کوچاک که با بیان این که «یادگیری هرگز پایان نخواهد یافت» تاکید کرد که بازیگری مستلزم آموزش مداوم است و گفت که او فقط روی حرفه اش تمرکز کرده و تمام تلاشش را برای پیشرفت خودش انجام داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا