سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آصلی انور با پروژه جدیدش هوادارانش را سوپرایز کرد.

در حالی که طرفداران اصلی انور منتظر دیدن این بازیگر در سریال جدید بودند، از سمت تئاتر غافلگیر شدند… این بازیگر معروف با نام های مطرحی که قبلا در سریال  عروس استانبول بازی کرده بود روی صحنه رفت… ایپک بیلگین و گوون مورات آکپینار بازیگرهای سریال عروس استانبول بودند.

اولین نمایش با نام سیرچا  بود که Cem Yiğit Üzümoğlu هم در آن حضور داشت . طرفداران  انور  سالن های تئاتر را برای دیدن این بازیگر ترجیح می دهند. علاقه به اولین اکران نمایش هم زیاد بود. در حالی که تمامی بلیت های ماه مارس فروخته شده بود، نام های معروف در اولین نمایش از دوستانشان حمایت کردند.

 

سیرچا به کارگردانی ابراهیم چیچک و تهیه کنندگی BKM، Craft و IdPro، خاطرات احساسی را به صحنه منتقل کرد و بسیاری از نام‌های مشهور در اولین نمایش آن حضور داشتند.

در پایان نمایش، تماشاگران دقایقی ایستاده تشویق کردند و  سیرچا نمرات کامل  را دریافت کرد و  در اولین اکران پینار دنیز, هازال کایا,احسن اراوغلو,جانسل الچین,داملا سونمز,سلین شکرجی,گی سو آکیول و نیلپری شاهینکایا حضور داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا