سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین تیمبرلیک می گوید که در حال کار بر روی آلبوم جدیدش است: ‘I’m been in and out of the studio’

جاستین تیمبرلیک موزیک جدیدی در راه دارد!

 تیمبر لیک در طی یک حضور مجازی در قسمت جمعه  The Tonight Show  با اجرای جیمی فالون ،  فاش کرد که در حال کار بر روی یک آلبوم جدید است.

 فالون پرسید:”آیا می توانیم بگوییم؟ آیا احتمال وجود آلبوم جدید جاستین تیمبرلیک  وجود دارد؟” 

تیمبرلیک 39 ساله با دلبری پاسخ داد: “بله ، می توانیم این را بگوییم.” “این امکان وجود دارد.”

تیمبرلیک ، یکی از دوستان قدیمیه فالونه ، در ادامه گفت که او قبلاً “چند آهنگ” را از آلبوم آینده برای مجری برنامه  پخش کرده است.

آخرین آلبوم استودیویی او ، مردی از جنگل ، در فوریه 2018 منتشر شد ، درست دو روز قبل از اجرای او در Super Bowl. این آلبوم ،  برای پنجمین بار در مجموع ، در صدر بیلبورد 200 قرار گرفت و باعث ایجاد تک آهنگ های “Filthy” ، “Supplies” و “Say Something” شد.

ستاره سابق * NSYNC علاوه بر صحبت کردن در مورد موسیقی جدیدش،  در مورد پسر تازه متولد شده اش Phineas ،از همسرش جسیکا بل هم صحبت کرد. “

تیمبرلیک برای اولین بار در مورد به دنیا آمدن فینیاس در هنگام حضور در  الن دی جنرس شو در اوایل این ماه پس از اینکه بارداری بیل را مخفی نگه داشته بودند صحبت کرد. این زوج که در سال 2012 ازدواج کرده اند یک پسر 5 ساله به نام سیلاس هم دارند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا