سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده معروف Gülşen فرزندش را بدنیا آورد

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف Gülşen چهل ساله دیروز پسرش را به دنیا آورد.

Gülşen و همسرش Ozan Çolakoğlu اسم پسرشان که بدنیا آمده، را ‘Azur Benan’ ( آزور بنان ) نامگذاری کردند و برای تامین آینده فرزندشان حساب یک میلیون دلاری به نام او افتتاح کردند.

2_hd1

خواننده معروف Gülşen و Ozan Çolakoğlu ماه ژوئن سال گذشته در بارسلونا ازدواج کرده بودند.

خواننده معروف Gülşen و Ozan Çolakoğlu که پسرشان را در یک بیمارستان خصوصی به دنیا آوردند اسم ‘Azur Benan’ ( آزور بنان ) را به او دادند.

7_hd1

خواننده معروف Gülşen و Ozan Çolakoğlu که برای تامین آینده فرزندشان حساب یک میلیون دلاری به نام او افتتاح کردند خاطر نشان کردند که وضعیت سلامتی پسرشان که با وزن یک و نیم کیلو به دنیا آمده، خیلی خوب است.

4_hd1

Ozan Çolakoğlu همسر خواننده معروف Gülşen که در اتاق زایمان کنار همسرش بود با اشک شوق تو چشمانش خاطر نشان کرد که فرزندمان به هردوی ما شباهت دارد و گفت پدر شدن حس خیلی خوبی است.

Ozan Çolakoğlu گفت که اسم بنان را Gülşen به پسرش داده و اسم آرزو را من به پسرم دادم که اسمی است که خیلی دوست دارم و این را افزود که میخاهم یک آهنگ برای او درست گنم و آرزو میکنم که فرزند مفیدی برای مملکت و پدر و مادرش باشد.

Ozan Çolakoğlu که در اتاق زایمان کنار همسرش بود و خیلی خوشحال بود، بسته های نقل و نبات که اسم پسرش بر روی آن نوشته بود را بین خبرنگاران پخش کرد.

12_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا