سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جشن گرفتن کیم کارداشیان به مناسبت قبولی در آزمون وکالت کالیفرنیا

کیم کارداشیان مادر چهار فرزند، که قبلاً در مورد شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا برای شروع وکالت صحبت کرده بود، در 13 دسامبر اعلام کرد که بلاخره در این آزمون قبول شده است.

کیم در پست اینستاگرامی نوشت : “OMFGGGG من در آزمون وکالت  قبول شدم!!!!”من واقعاً به زنی که امروز در انعکاس به عقب نگاه می کند افتخار می کنم.”

او نوشت: “برای کسانی که داستان تحصیل من در  رشته حقوق را نمی داند بگم که بدانید که این  موفقیت آسان نبود.  من در این  2 سال , سه بار مردود شدم، اما هر بار دوباره بلند شدم و سخت تر مطالعه کردم و دوباره تلاش کردم تا این که بلاخره موفق شدم!!

در واقع، بینندگانی که آخرین فصل رئالیتی شو  Keeping Up With the Kardashians را دیدند، تحصیل کیم در  دانشکده حقوق را به یاد خواهند آورد و بنیانگذار Skims قول داده بود که تا زمانی که موفق نشود از تلاش دست نمی کشد.

پس از این خبر خوشحال کننده، مادر او  کریس جنر یکی از اولین کسانی بود که از  دخترش تجلیل کرد . کریس در کنار یک عکس سیاه و سفید اینستاگرامی از کیم در دوران نوجوانی نوشت: “به کیمبرلی زیبای من برای قبولی در این آزمون تبریک می گویم!” “چه دلیل خوبی برای هرگز تسلیم نشدن، دنبال کردن رویاها و پشتکار و تمرکز کامل بر روی هدف! من به تو افتخار می کنم… پدرت  هم به تو افتخار می کند!”

کیم نوشت: «می‌دانم که  اگر پدرم بود بسیار به من افتخار می کرد  و واقعاً شوکه می شد از اینکه می دید این مسیر منه. “اما او می‌توانست بهترین شریک تحصیلی من باشد. او بزرگترین تشویق کننده من بود!”

او در پایان پیام دلگرم کننده ای نوشت: «هیچ وقت تسلیم نشوید، حتی زمانی که  تنها به یک نخ وصلید. “شما می توانید این کار را انجام دهید!!!!! ذهن خودتون  را به آن معطوف کنید و آن را انجام دهید زیرا وقتی به هدفتان می رسید احساس بسیار خوبی می کنید!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا