سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین تیمبرلیک با تیمبلند به استودیو بازگشت

جاستین تیمبرلیک و تیمبلند برای ارائه بهترین کارها همکاری می کنند.

در ویدیویی که تیمبلند روز چهارشنبه برای بیش از 3.5 میلیون فالورش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت،  تیمبرلیک خواننده Sexy Back و تهیه کننده این آهنگ در استودیو در حال گوش دادن به بیت ها دیده شدند.  در کپشن این ویدیو تیمبلند نوشت «به زودی خواهد آمد».

دیدن تیمبرلیک و تیمبلند در استودیو نه تنها به همکاری دوباره  آنها اشاره دارد بلکه  نشان می دهد به ترک شاهکار بعدی خودشان هم بسیار نزدیکتر هستند.

تیمبرلیک و تیمبلند در اولین آلبوم تیمبرلیک در سال 2002، Justified، با هم همکاری داشتند . در واقع، تیمبلند به کار روی چهار آلبوم بعدی تیمبرلیک هم  ادامه داد، از جمله آلبوم موفق FutureSex/LoveSounds در سال 2006، که دو جایزه گرمی را برای «Sexy Back» و «LoveStoned/I Think She Knows» برای آنها به ارمغان آورد. آنها یک جایزه گرمی دیگر را با “Pusher Love Girl” از آلبوم 20/20 Experience در سال 2013 گرفتند.

تیمبلند همچنین موفق شد در سال 2013  آهنگی از جی زی با حضور تیمبرلیک با نام «جام مقدس» را  تولید کند. این آهنگ همچنین برنده جایزه گرمی در سال 2014 شد. اخیراً تیمبلند پنجمین آلبوم استودیویی تیمبرلیک با نام Man of the Woods تولید کرد که در سال 2018 منتشر شد.

تیمبرلیک در ژانویه در برنامه The Tonight Show به جیمی فالون گفت که دوست دارد برای ساخت آلبوم‌هایش  به اندازه کافی وقت بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا