سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعیپیشخوان ترکیه

عشق سابق ایلای او را با مرگ تهدید میکند

ایلای دویران توسط عشق سابق خود مورد تهدید قرار گرفت که در آنتالیا جدا شدند وارد دادگاه عمومی شد . دادگاه برای رسیدگی به این پرونده ۷ ماه بعد وقت داده و شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند .اوزِ گفت که نمیداند تا به آن روز توسط آن مرد کشته میشود و یا کشته خواهد شد . پس در نتیجه شما میدانید ؟ اینگونه توضیحاتی ارائه داد .

ایلای که در آنتالیا زندگی میکند در سال ۲۰۱۶ با فردی با نام اختصاری ( اف آ ) که ۳۴ سال دارد وارد رابطه شد . در طی این رابطه دو ساله این زوج کم کم وارد مسئله جدایی شدند . و در آخرین ماه سال ۲۰۱۸ این زوج رابطه خود را تمام کردند و جدا شدند . اما آن فرد دست از سر دختر جوان بر نداشت .

بر اساس این ادعا آن فرد برای اولین بار از ماه مارس شروع به تهدید به مرگ کردن کرده است .

ایلای که ۳ بار به مراکز پلیس رفته است برای آخرین بار در دادگاه عمومی دیده شده است .

دادگاه عمومی برای روز محاکمه به ۷ ماه بعد نوبت داده است .

در پایان تحقیققاتی که توسط دادگاه انجام‌گرفته روز محاکمه را به ۷ ماه بعد انداخته اند اما برای اولین دیدار قضایی این شکایت به ماه اکتبر تاریخ داده اند .

عشق سابق که اورا مورد تهدید قرار داد ۷ ماه بعد در مقابل قاضی قرار خواهد گرفت . ایلای در این مورد در شبکه های اجتماعی مطالبی قرار داد و مورد بحث قرار گرفته شد ،همچنین او گفت من‌نمیدانم که توسط این مرد کشته شوم یا کشته خواهم شد آیا شما میدانید ؟

بسیاری از طرفداران این دختر جوان اورا حمایت میکنند .

(( نترسید و شجاع باشید ))

با خبر دی اچ آی که با ایلای مصاحبه کرده است و او گفته که هر‌مردی که کنارم‌ میبیند را عشقم حساب میکند و شروع به تهدید میکند . به یکی از دوست هایم گیر داده است مورد اذیتم شد و همیشه مرا تعقیب میکند و‌موجب سرافکندگیم نزد هرکسی میشود . به هرکجا که میروم‌ می آید و مرا تهدید میکند . تهدید به‌مرگش از ماه مارس شروع شد ، با در نظر گرفتن شکایت هایم عدالت کاری برایم نمیکند ، و این مرد با راحتی تمام من را تحدید میکند . مادرم حمله های وحشت انگیز را تجربه میکند ، پدرم به دلیل تهدید های این فرد سکته قلبی کرد . خودم هم در حال درمان هستم . صدایم و حرف هایم را توسط شبکه های مجازی زدم اما عدالت باز توجه نکرد .درستی کار نمیکند .

من گردش بدون تردید و بدون ترس میخواهم .

خنده از ته دل و بیرون رفت برای گردش میخواهم .

نترسید و شجاع باشید وگرنه کارهای مردها چند برابر و بیشتر خواهد شد.

و‌ گفت :

(( خانم ها نباید ساکت باشند ))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا