سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلمبرداری فیلم Birds of Prey به پایان رسید و از لوگو اصلی فیلم رونمایی شد!

[ad_1]

 

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده  کمپانی LuckyChap Entertainment (لاکی چپ اینترتینمنت) با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر از این داد که فیلمبرداری فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) یا بخوایم خیلی بهتر بگم Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) به پایان رسید. این فیلم اسپین‌آفی زنانه با حضور مارگو رابی (Margot Robbie) است که دوباره بازی در نقش هارلی کوئین را که قبلا در Suicide Squad (جوخه انتحار) بازی کرده بود برعهده دارد. او در این فیلم برای شکست دادن شرور داستان یعنی Black Mask با بازی یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) با چند قهرمان زن دیگر همکاری می‌کند.

فیلم Birds of Prey یکی از پروژه‌های در حال توسعه‌ی دی‌سی (DC) بود، اما تمایل رابی برای ساخت این فیلم بیشتر از The Suicide Squad (جوخه انتحار ۲) و اسپین‌آف Joker/Harley Quinn (جوکر/هارلی کوئین) است که هنوز مشخص نیست ساخته خواهد شد یا خیر. رابی تهیه‌کنندگی Birds of Prey را برعهده دارد و در انتخاب کارگردان فیلم هم نقش داشته است. کریستینا هادسن (Christina Hodson) نویسنده‌ی فیلم Bumblebee (بامبلبی) فیلمنامه‌ی Birds of Prey را نوشته که در آن بازیگرانی از جمله جرنی اسمالت بل (Jurnee Smollett-Bell) در نقش قناری سیاه، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش هانترس، الا جی باسکو (Ella Jay Basco) در نقش کاساندرا کین/بتگرل، رُزی پرز (Rosie Perez) در نقش رنه مونتایا و کریس مسینا (Chris Messina) در نقش ویکتور زز حضور دارند.

در ادامه می توانید تصویر منتشر شده از فیلم Birds of Prey را تماشا کنید که لوگو رسمی فیلم را هم نشان می دهد. فیلم Birds Of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ برابر با ۱۸ بهمن ۹۸ اکران خواهد شد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا