سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سو بورجو یازگی در سریال تلویزیونی خواهران و برادران طرفداران را با اشکهایش تحت تاثیر قرار داد

فصل چهارم سریال ATV با نام «Kardeşlerim» (خواهران و برادران) ادامه دارد. در سریال خواهران و برادران که رتبه های بسیار خوبی در رده همه افراد کسب کرد و جایگاه قوی خود را حفظ کرد، مشاهده می کنیم که تعاملات در شبکه های اجتماعی نسبت به سو بورجو یازگی پس از خروج شخصیت دوروک از داستان کاهش یافته است.

این سریال فاز جدیدی را تجربه می کند و بازیگر جوان نقشش را مانند فصل های گذشته با موفقیت به تصویر می کشد.

اشک و ناراحتی آسیه تاثیرش را در قسمت جدید سریال خواهران و برادران که شب گذشته پخش شد، گذاشت. این لحظات نیز وارد لیست پربیننده ترین ویدیوهای یوتیوب شد.

سو بورجو یازگی که به شخصیت آسیه جان بخشید، با بازیش همه را تحت تأثیر قرار داد. آسیه که خواهرش را برای گرم کردنش به خانه ای که در حال تمیز کردنش بود برده بود، از خانم صاحبخانه برای خواهرش غذا خواست. صاحبخانه ماهی تن تاریخ مصرف گذشته به امل داد و امل مسموم شد.

بزرگ شدن بدون مادر و پدر، اشک آسیه را درآورد.در مورد این لحظات احساسی در شبکه های اجتماعی صحبت  شد. این بازیگر جوان موفق برای بازی خود نقدهای مثبتی دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا