سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بلیک لایولی و آنا کندریک برای ساخت دنباله A Simple Favor «یک لطف ساده» با هم همکاری می کنند

آنا کندریک و بلیک لایولی برای ساخت دنباله‌ فیلم موفق سال ۲۰۱۸، A Simple Favor، دوباره گرد هم می‌آیند. لاینزگیت و استودیو آمازون روز چهارشنبه این خبر را اعلام کردند و به اشتراک گذاشتند که پل فیگ و جسیکا شارزر هم به ترتیب برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازخواهند گشت.

فیلم اول بر اساس رمان 2017 A Simple Favor اثر دارسی بل، درباره لایولی و کندریک به عنوان دو مادریه که در مدرسه ابتدایی بچه هایشان با هم آشنا می شوند. شخصیت لایولی، امیلی، یک زن پر انرژی و کت و شلوار پوشیده است، در حالی که شخصیت کندریک، استفانی، یک مادر خجالتی و مجرده که در وبلاگش کار می کند.

هنگامی که امیلی به طور ناگهانی گم می شود، استفانی وظیفه خودش می داند تا پیگیر گم شدن او و غواصی در گذشته دوست جدیدش شود. کمدی تاریک پر از سرنخ های مرموز، مد پر زرق و برق و شوخ طبعی است.

علاوه بر دنباله Simple Favor، لایولی قراره اولین کارگردانی بلند خودش با فیلم Seconds که اقتباسی از رمان گرافیکی برایان لی اومالی است، انجام دهد.

در مورد کندریک، او اخیراً در فیلم Stowaway از نتفلیکس بازی کرده.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار دنباله Simple Favor اعلام نشده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا