سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

واکنش تند همسر بروس ویلیس، اما همینگ به پاپاراتزی ها: فاصله خود را حفظ کنید.

اما همینینگ پیام روشنی برای پاپاراتزی ها درباره همسرش بروس ویلیس دارد.

اما در ویدئوی جدیدی که در اکانت اینستاگرامش منتشر کرده است، از پاپاراتزی هایی که بروس و یا آنها را با هم دنبال می کنند، خواست که از این کار عقب نشینی کنند.

بروس و خانواده‌اش سال گذشته اعلام کردند که او پس از ابتلا به آفازی از زندگی عمومیش کناره‌گیری می‌کند و اکنون، با تشخیص جدیدتر زوال عقل فرونتومپورال، زمان آن رسیده است که دوربین‌ها کنار گذاشته شوند.

اِما در این ویدئو به اشتراک گذاشته است: اگر شما فردی هستید که از فردی مبتلا به زوال عقل مراقبت می کنید، می دانید چقدر سخت و استرس زا است که یک نفر را به بیرون بیاورید و با خیال راحت با او قدم بزنید، حتی فقط برای نوشیدن یک فنجان قهوه. مشخصه که هنوز آموزش های زیادی وجود دارد  که باید ارائه شود. من به عکاسان می گویم فاصله خود را حفظ کنید.”

“من می دانم که این کار شماست، اما فاصله خود را حفظ کنید… لطفاً سر شوهرم فریاد نزنید و حال او را نپرسید.  “به او فضا بدهید. به خانواده ما یا هر کسی که آن روز با او است اجازه دهید تا بتواند با خیال راحت او را از نقطه A به نقطه B برساند. .”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا