سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیدی گاگا لباس به شکل گوشت و لباسهای نمادینش را برای رای دادن به PSA پوشیده است.

لیدی گاگا برای رای گیری جدید PSA بعضی از نمادین ترین لباس هایش را در طول این سالها – از جمله لباس  معروف گوشتی که در VMAs 2010 به تن کرده بود را دوباره پوشید و جمعه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. 

این سوپر استار در حالی که  لباس نقره ای و کلاه گیس زردی را  که در  2009-2011 Monster Ball Tour پوشیده بود به تن داشت گفت : “ما تقریباً آنجا هستیم ، باید صحبت کنیم”. 

پس از تبریک به کسانی که قبلاً رأی خود را به صندوق انداخته اند ، گاگا بار دیگر با لباس آبی و موهای بلوند بریده بریده از ویدیوی 2009 “Poker Face” ظاهر شد ، و بعد از آن لباس بدن نما ، چکمه و ماسک چشم پوشیده از کریستال از اجرای Super Bowl 2017 را پوشید. 

او به هوادارانش گفت: “اگر می خواهید این کشور متفاوت تر  از الان باشد ، باید در این انتخابات شرکت کنید.” “من به شما می گویم مهم نیست که چه احساسی دارید ، با این رای آینده شما همچنان در دست شماست.”

 ادامه داد :”من هرگز از شنیده شدن صدایم خجالت نکشیده ام. من چیزهای زیادی را به روش های مختلف گفته ام ، پوشیدن لباس های مختلف ، آرایش ، کلاه ، لباس های ساخته شده از گوشت ،  “پریدن تو استادیوم ها ، فریاد زدن روی صحنه. به نظر می رسید که من تغییر مکان داده ام و تغییر کرده ام ، اما چیزی که هرگز تغییر نکرده صدای من است. و آنچه را که من باور دارم. “

گاگا در پایان گفت: “صدای من در این انتخابات شنیده خواهد شد. مال شما چی ؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا