سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

جانی دپ اولین فیلمش را پس از 25 سال کارگردانی می کند و آل پاچینو هم تهیه کننده است

جانی دپ داره برمیگرده پشت دوربین! برای اولین بار در ۲۵ سال گذشته، دپ کلاه کارگردانیش را برای فیلم مودی سر میکند  فیلمی که او می‌گوید «افتخار» به نمایش درآوردن آن را دارد.

مودی بر اساس نمایشنامه مودیلیانی نوشته دنیس مک اینتایر داستان نقاش و مجسمه ساز ایتالیایی الاصل آمدئو مودیلیانی را در سال 1916 در پاریس روایت می کند.

مودیلیانی که مدت‌ها خود را یک شکست انتقادی و تجاری می‌دانست، 48 ساعت پرتلاطم و پر حادثه را پشت سر می‌گذارد که به نقطه عطفی در زندگی او تبدیل می‌شود و در نهایت شهرت او را به عنوان یک اسطوره هنری تثبیت می‌کند.”

داستان فقط داستانی نیست که دپ از گفتن آن هیجان زده است، بلکه او معتقده همه بینندگان می توانند با آن همذات پنداری کنند.

دپ علاوه بر کارگردانی این فیلم، از طریق کمپانی سازنده اش IN.2، در کنار آل پاچینو و بری نویدی، در این پروژه مشارکت خواهد داشت. آخرین باری که طرفداران این بازیگر 59 ساله را روی صندلی کارگردانی دیدند برای فیلم The Brave در سال 1997 بود که مارلون براندو در آن حضور داشت.

این فیلم همچنین اولین باریه که دپ پس از جک و جیل در سال 2011 با پاچینو کار می کند. این زوج قبلاً در سال 1997 در فیلم Donnie Brasco در کنار یکدیگر بازی کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا