سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه HBO و George R.R. Martin در حال ساخت Who Fears Death

HBO مارحل اولیه ساخت اقتباس سریالی از رمان علمی-تخیلی و فانتزی Who Fears Death نوشته Nnedi Okorafor شروع کرده، که خالق سریال Game of Thrones، یعنی George R.R. Martin نقش تهیه کننده‌ی اجرایی سریال را به عهده دارد.
A-Song-of-Ice-and-Fire-author-George-RR-Martin HBO در پنج تا ده سال گذشته از ژانرهای علمی-تخیلی و فانتزی از جمله Game of Thrones؛ The Leftovers و Westworld پول زیادی بدست آورده که هر یک ردی از خود در این عصر طلایی تلویزیون به جا گذاشته‌اند. موفقیت این برنامه‌ها شبکه را تشویق کرده است تا شانس خود را با پروژه‌هایی امتحان کند که قبلا ریسکدار در نظر گرفته می‌شد.
یکی از این ریسکها که قرار است HBO آن را عملی کند. اقتباسی از Who Fears Death، رمان علمی-تخیلی و فانتزی است که در ۲۰۱۱ منتشر شد و بطور گسترده در این ژانر مورد قبول واقع شد. Okorafor در توئیتر اعلام کرد که HBO ساخت یک سریال از کتابش را در نظر دارد و درحال حاظر در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد.
Who Fears Death داستانی درباره‌ی آفریقاست که در ورژن تخیلی سودان و پس از آخرالزمان اتفاق می‌افتد. جایی که سیستم طبقاتی نه تنها بر اساس نژاد بلکه بر اساس رنگ پوست قرار دارد. روشن پوستهای Nuru که بالای زنجیر قرار دارند، Okeke های تیره پوست را مورد ظلم قرار داده‌اند. قهرمان داستان Onlyesonwu نام دارد که کودکی از دو رنگ است. او حاصل حمله جنسی یک مرد Nuru به یک زن Okeke می‌باشد. پدرش Daib، یک جادوگر قوی و هدف Onlyesonwu از انتقامش است.
زمان برنده جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین جهان فانتزی ۲۰۱۱ برای بهترین رمان شد. و نامزد چندین جایزه دیگر نیز شد. این رمان با اتمسفر فوی و داستانی نسبتا بحث برانگیزش توجه HBO را جلب کرده است. که شبکه با وجود Martin به زاحتی می‌تواند سریال را در این راه پیش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا