سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس نوث به دلیل اتهامات تجاوز جنسی از سریال ‘The Equalizer’ اخراج شد.

کریس نوث در پی اتهام به  تجاوز جنسی به سه زن از سریال The Equalizer اخراج شد.

یونیورسال تلویزیون و سی‌بی‌اس در بیانیه‌ای مشترک در روز دوشنبه گفتند: «نوث دیگر در قسمت‌های سریال The Equalizer حضور نخواهد داشت.”

این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که سه زن این بازیگر 67 ساله را به تجاوز جنسی متهم کردند. نوث با قاطعیت تمام این اتهامات را رد نکرده است.

در گزارشی که دیلی بیست در روز جمعه منتشر کرد، یک زن 30 ساله مدیر فناوری با نام مستعار آوا ادعا می کند که  نوث 55 ساله وقتی او 18 ساله بوده بهش تجاوز کرده است.

خبر آمدن زن سوم تنها یک روز پس از انتشار گزارشی توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد که در آن دو زن ادعا کردند که نوث به آنها تجاوز جنسی کرده است.

در این گزارش، یک زن ادعا کرد که در سال 2004 زمانی که 22 ساله بود و در لس آنجلس کار می کرد،  با نوث ملاقات کرد. این زن ادعا کرد که آنها به محل زندگی نوث رفتند و نوث آنجا به او تجاوز کرده است.

زن دوم هم ادعا کرد که  با نوث در سال 2015 در نیویورک سیتی ملاقات کرده است و بعد که با هم به محل زندگی نوث میروند به او تجاوز می کند.

طبق گزارش Deadline،  بعد از وارد شدن این اتهامات , آژانس استعداد یابی A3 Artists Agency  که نوث کمتر از سه ماه پیش با آن قرارداد امضا کرده بود, او را اخراج کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا