سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

موفقیتی بزرگ برای طوبی بویوک‌اوستون

ده ستاره برتر ترکیه در هفته گذشته

لیست بازیگران در رده بندی ستاره متر پایگاه داده فیلم ها که شامل بیش از 11 میلیون نام است، اعلام شد. طوبا بویوکوستون مانند هفته گذشته، موفق بود. جزئیات این خبر را در ادامه می خوانید…

طوبی بویوک‌اوستون دوباره در صدر رده بندی ستاره متر  قرار گرفت. طوبی بویوک‌اوستون که با سریال Rise of Empires: Ottoman در نتفلیکس حضور داشت، در بین بازیگران ترک جایگاه اول را به خود اختصاص داد. این ستره مانند هفته گذشته مقام اول را به هیچکس از دست نداد. این بازیگر در بین 11 میلیون نفر در سراسر جهان در رتبه 2578 قرار گرفت. با این نتیجه بویوکوستون در بین بازیگران ترکیه مقام اول را به خود اختصاص داد.

بعد از طوبی بویوک‌اوستون، جم یگیت اوزمواغلو که در همان سریال نقش فاتح سلطان محمد را بازی می کرد قرار دارد. این بازیگر که هفته گذشته در رده دوم قرار داشت، خود را در رده 3 هزار و 674 لیست یافت.

سرنای ساریکایا که با Şahmaran در مقابل تماشاگران حاضر شد، جهش بزرگی داشت. ساریاکا با کسب جایگاه 3 هزار و 861 نفر سوم ترکیه شد. جان یامان چهارم، دمت اوزدمیر پنجم، کرم بورسین ششم، آیجا آیشین توران هفتم، هانده ارچل هشتم، بوراک دنیز نهم و داملا سونمز دهم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا