سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال «عشق منطق انتقام» تبدیل به پر صحبت ترین سریال عاشقانه 2022 شد!

سریال عشق منطق انتقام تبدیل به پر صحبت ترین سریال عاشقانه 2022 شد!

سریال Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام ) که در ژوئن 2021 شروع شد، در همان ماه سال 2022 به پایان رسید. بورجو اوزبرک و ایلهان شن در این سریال 42 قسمتی نقش های اصلی را ایفا کردند. بوراک یوروک و ملیسا دونگل نیز در این سریال که از شبکه تلویزیونی فاکس پخش شد، نقش های قابل توجهی ایفا کردند. این دو بازیگر ماه ها قبل از فینال از سریال خداحافظی کردند.

این سریال با امضای No Dokuz Productions اقتباسی از سریال  کره ای  Cunning Single Lady است. این فیلم به یکی از محبوب ترین آثار کمدی رمانتیک  تبدیل شد. با این حال، با کاهش تدریجی رتبه ها، از روی صفحه حذف شد. با این حال، هم مشارکت بورجو اوزبرک  و ایلهان شن و هم سریال به یکی از کمدی های رمانتیک فراموش نشدنی مخاطب تبدیل شد!

سریال Aşk Mantık İntikam  ( عشق منطق انتقام ) با بیش از 9 میلیون سهم توانست به پرمخاطب ترین سریال سال تبدیل شود!

اگرچه سریال این دو بازیگر که تماشاگران آنها را بسیار دوست داشتند، بلندپروازانه شروع شد، اما تنها 14 قسمت روی پرده ماند. اما همچنان توانست رتبه 2 را در میان سریال های کمدی رمانتیک سال 2022 به دست آورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا