سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

راب لو و برادرش چاد نقش دو برادر را در سریال ‘9-1-1: Lone Star’ بازی خواهند کرد

فصل سوم سریال ‘9-1-1: Lone Star’ در ژانویه آغاز به پخش کرد، و داستان آتش نشان اوون استرند را نشان می دهد که  برای  تعهداتش برای محافظت از کسانی که در میان شیوع آتش سوزی بی دفاع هستند و همچنین رسیدگی به مشکلات شخصیش مبارزه می کند.

مانند قسمت‌های قبلی، این فیلم جنبه‌های احساسی زیادی از شخصیت Strand با بازی Rob Lowe را نشان می دهد. حالا، سریال در حال تلاشه  تا برخی از خاطرات آسیب زا دوران کودکی را که توسط آتش نشان تجربه شده، باز کند.

برای اجرای این داستان تاثیرگذار، شبکه فاکس اخیراً برادر واقعی راب لو، چاد لو، را برای بازی در نقش برادرش  استخدام کرده است.

طبق لاگ لاین قسمت آینده، چاد نقش برادر طرد شده کاپیتان اوون استرند را بازی خواهد کرد. در خلاصه داستان آمده است: “اوون به لس آنجلس پرواز می کند تا با پدر طرد شده خود و برخی از خاطرات سخت دوران کودکیش روبرو شود.”

اگرچه این اولین حضور چاد  در سریال است، اما او قبلاً در پشت صحنه در دو قسمت فعالیت کرده است. او همچنین کارگردانی لوو را در اپیزودهای «The Grinder» از فاکس و «Brothers & Sisters » شبکه ABC بر عهده داشته است.
همکاری‌های زیاد آن‌ها، و همچنین رابطه برادرانه شان بدون شک به هر دو بازیگر در ارائه بازی‌های بی‌نقص از فیلمنامه کمک می‌کند، اما به هیچ وجه نشان نمی‌دهد که آیا شخصیت لوو مشکلات دوران کودکی‌اش را در پایان قسمت حل خواهد کرد یا خیر.

در همین حال، چاد لو تنها کسی نیست که نقش  یکی از اعضای خانواده اوون را بازی می کند. پدر اوون، والتر، توسط رابرت پاین بازی خواهد شد و این مثلث خانوادگی را برای قسمت آینده تکمیل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا