سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اندی کوهن برای پیدا کردن دوست گمشده دوران کودکی اش درخواست کمک می کند.

اندی کوهن خواستار برگشتن صحیح و سالم دوست هم مدرسه ای قدیمی اش است که تقریباً دو هفته است گم شده است.

کوهن ستاره براوو و مجری رادیو Sirius XM در طی ناپدید شدن دوست بازیگر و نمایشنامه نویس اش اندی نیمان در صفحه فیس بوکش درخواست کمک کرد.

هر دو آنها در دبیرستان کلیتون در مادرید کوهن ، سنت لوئیس ، MO تحصیل کردند.

کوهن ، 53 ساله ، به Page Six گفت: “اندی از من کوچکتر است ، اما ما به یک دبیرستان می رفتیم. من برای برگشتن او با سلامتی ، همراه با بسیاری از مردم در سنت لوئیس دعا می کنم. “

نیمان 48 ساله که دارای اختلال دوقطبی است ، از زمانی که با لباس سبز اتاق عمل و جوراب از بیمارستان منطقه Poughkeepsie’s MidHudson خارج شد ، دیده نشده است. اندی نیمان آن موقع پول و تلفن همراه نداشت.

خواهر کوچکتر او ، امیلی آبرامسون ، به Page Six گفت که برادرش هنگام اقامت در کنار خانواده اش در هایل فالز ، شهرستان اولستر ،دچار روانپریشی بوده است.

آبرامسون ، نیمان ، فارغ التحصیل کالج وسلیان در میدلتاون ، او ، را یک “پسر روحانی شگفت انگیز” توصیف کرد که علاقه خاصی به دختر نه ساله اش داشت.

او افزود: “او نسبت به چیزهای مختلف دمدمی مزاج است ، به ویژه هنرهای نمایشی و شکسپیر ، خیلی عجیب و غریب است.” “ذهن او بسیار تحلیلی است.”

او افزود ، “یکی از استعدادهای او این است که درکش از شکسپیر را به افراد در هر سنی انتقال دهد.”

خانواده مضطرب او حالا امیدوارند که درخواست کوهن منجر به پیدا شدن نیمان شود، که بخشی از آن توسط یک کمپین Go Fund Me تأمین می شود، که تاکنون 38600 دلار جمع آوری شده است.

در بخشی از این پیج آمده است: “متأسفانه پیدا کردن اندی عملی نشده است.” “در حالی که ما ناامید شده ایم ، اما منصرف نشده ایم.”

اهداکنندگان این صندوق شامل افراد حرفه ای از صحنه بازیگری شهر نیویورک مثل استارک سندز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا