سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

کریس پِرت “Chris Pratt” و “Anna Faris” ازهم جدا میشن……

هنرمند های آمریکایی کریس پرت “Chris Pratt” و آنا فاریس “Anna Faris” جدایی خودشون رو بعد از هشت سال باهم بودن، اعلام کردن و گفتن که از هم جدا میشن….
کریس پرت “Chris Pratt” و آنا فاریس “Anna Faris ” که یک فرزند پسر مشترک به نام جک دارن ، این خبر رو در یکی از رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن و گفتن که درسته این خبر ناامید کننده است اما هنوز برای همدیگه عشق و احترام قائل هستن.
کریس پرت “Chris Pratt” که “Guardians Of The Galaxy” اخیرا هنرنمایی کرده در صفحه ی مجازی خود نوشته :« آنا “Anna Faris” و من بسیار ناراحت هستیم که این خبر رو اعلام کنیم….ما برای یک مدت طولانی برای این مسئله تلاش کردیم و در این مورد نا امید هستیم… پسر ما پدر و مادری داره که اون رو خیلی دوست دارن و سعی میکنیم برای آرامش بیشتر فرزندمون جزئیات رو در حد ممکن خصوصی نگه داریم….. ما هنوز هم همدیگر رو دوست داریم و همیشه وقت هامون رو باهم میگذرونیم و احترام بسیار عمیقی برای همدیگه قائل هستیم .»
کریس پرت “Chris Pratt” سی و هشت ساله و آنا فاریس “Anna Faris” چهل سال در سال ۲۰۰۹ باهم ازدواج کردن و در سال ۲۰۱۱ با هم در فیلم ژانر کمدی دبیرستانی “Take me Home Tonight” همبازی شدن…..
در ابتدای امسال در یک کنفرانس خبری کریس پرت “Chris Pratt” در مورد روابط خودش با آنا فاریس “Anna Faris” صحبت کرده بود ، اون توضیح داد که :« ما اینجوری هستیم که مثلا اگه یکیمون به مدت شش ماه در استامبول کار داشته باشه ، اونوقت کمک هم میکنیم وسایلمون رو جمع میکنیم و هر روز باهم از طریق اسکایپ در تماس هستیم و هر کی دنبال هدف های خودش میره و رویا هاش رو دنبال میکنه و مانع هم نمیشیم….این کاری هست که انجام میدیم.»
آنا فاریس “Anna Faris” هم که در سری مجموعه های فیلم ترسناک همکاری میکنه ، خبر جداییش از کریس پرت “Chris Pratt” رو در صفحه ی اجتماعی خودش به اشتراک گذاشت.

Anna-Faris-Son-Jack-Red-Carpet-July-2017anna-faris-1

BEVERLY HILLS, CA - MAY 31: Actress Anna Faris attends the 5th Annual Critics' Choice Television Awards at The Beverly Hilton Hotel on May 31, 2015 in Beverly Hills, California. (Photo by Jason Merritt/Getty Images)

MV5BMjA5MTY5NjMyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjM0NTI4Mw@@._V1_UY317_CR14,0,214,317_AL_Anna-Train-museum-120th-time

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا