سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

غافلگیر کردن توسط “Liam Payne” با اجرایی در خیابان آکسفورد

«لیام پاین»”Liam Payne” خریداران را در مرکز لندن ، با اجرایی خیابانی که
برنامه ریزی‌ برای آن انجام نشده بود ، در خیابان آکسفود”Oxford Street” غافلگیر می‌کند .

ستاره‌ی سابق «وان دیرکشن»”One Direction” صبح روز دوشنبه زمانی که جمعیتی به سرعت در اطراف او جمع شدند ، متوجه شد که اجرایی خارج از ایستگاه زیرزمینی در حال وقوع است .

«لیام پاین»”Liam Payne” توسط «دی‌جِی»”DJ” و تهیه کننده «زِد»”Zedd” به اجرای با علاقه‌ی کار سینگل جدید «کم شو»”Get Low” ، که توسط سیستم صدا و میکروفون ها تکمیل شده بود ، پیوست .

به نظر می‌رسد که ستاره‌ی موسیقی پاپ در شرایط روحی خوبی قرار دارد برای اینکه حول دایره‌ای رقصید و حتی میان تماشاچیان و جمعیت حاضر رفت .

لندن – @LiamPayne و من در حال حرکت به سمت
میدان ترِفالگار”Trafalgar Square” برای اجراکردنِ کمی جالب و مهیج از اجرای
«کم شو»”Get Low” برای شما تا ده دقیقه‌ی دیگر !
تا آخرش بیاین !

– «زِد»”Zedd”
(@Zedd) چهاردهم آگوست سال ۲۰۱۷

 

« تنها لحظاتی بعد از اینکه اجرای خیابانی را انجام دادند ، زوج هیجان زده به ماشین خود برگشتند و به سمت دیگر میدان ترِفالگار”Trafalgar Square” حرکت کردند .

«زِد»”Zedd” در توییتر خود نوشت :« لندن- @LiamPayne و من در حال حرکت به سمت میدان ترِفالگار “Trafalgar Square” برای اجرا کردنِ کمی جالب و مهیج از اجرای «کم شو»”Get Low” برای شما تا ده دقیقه‌ی دیگر!
تا آخرش بیاین !»

«لیام پاین»”Liam Payne” آخرین کار تک سینگل خود را ، با همراهی همراهان(همکاران) گروه «هَری استایل»”Harry Style” ،
«لوئیس تاملینسون»”Louis Tomlinson” و «نیال هوران»”Nial Horan” ، در ماه قبل انتشار داد .

«لیام پاین»”Liam Payne” اخیراً به «منبع موسیقی»”Music Source” گفت :« من آهنگ «هَری استایل»”Harry Style” را شنیدم ، و اگر بخواهم با شما روراست باشن … این سبک موسیقی من نیست . این چیزی نیست که من بهش گوش بدم .»

«نیال هوران»”Niall Horan” ، کار «دست های آهسته»”Slow Hands ” را بیرون داده است و همینطور کار «این شهر کوچک»”This Town” را داشته که عالیه ، و «نیال هوران»”Niall Horan” و در مسیر خوانندگی و آهنگ نویسی غرق شد ، که واقعاً کاری باحال و دوست داشتنی است .

«لیام پاین»”Liam Payne” آخرین نفر از پسر های
«وان دیرکشن»”One Direction” هستش که کار تک بیرون می‌دهد ، گفته می‌شود که او یک سال تمام ، سخت در استودیو کار کرد .

«لیام پاین»”Liam Payne” و دوست دخترش «شرول»”Cheryl” ورود «بِر»”Bear”ِ عزیز را به جهان در ماه مارس خوش آمد گفتند .

' I Am Bolt' film premiere, London, UK - 28 Nov 2016Liam-Payne-biographya-com-42015 Billboard Music Awards - ArrivalsLaim_Payne_Based_Onliam-payne-header106.1 KISS FM's Jingle Ball 2015102.7 KIIS FM's Jingle Ball - Arrivalsliam-payne-8Liam Payne

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا