سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادای احترام بیلی لورد به مادرش کری فیشر 6 سال پس از مرگش

بیلی لورد در سالگرد مرگ مادرش پیامی درباره زندگی و سوگواری داشت.مادر بازیگر و نویسنده او کری فیشر، در 27 دسامبر 2016 در 60 سالگی درگذشت.

لورد در توضیحی در اینستاگرام که در کنار عکس دوران کودکیش با فیشر منتشر کرد، نوشت: “6 سال از مرگ مامی من می گذرد‌.

لورد که بازیگر هم هست، اوایل این ماه صاحب فرزند دوم شد.

لورد ادامه داد: «برخلاف بسیاری از سال‌های دیگر از زمان مرگ او، امسال، این دو هفته گذشته شادترین روزهای زندگی من بوده است. «به دنیا آوردن دخترم و تماشای ملاقات پسرم با او دو تا از جادویی ترین لحظاتی بوده که تا به حال تجربه کرده ام. اما با جادوی زندگی، واقعیت غم و اندوه به وجود می آید.”

مامان من اینجا نیست تا با هیچ کدام از آنها ملاقات کند و برای تجربه هیچ یک از جادوها اینجا نیست. گاهی اوقات لحظات جادویی هم می توانند سخت ترین باشند. “این چیزیه که در مورد غم و اندوه است. ای کاش مامانم اینجا بود، اما نیست. بنابراین تنها کاری که می توانم انجام دهم اینه که ، بچه هایم را کمی محکم تر در آغوش بگیرم. داستانی در مورد او به آنها بگویم. چیزهای مورد علاقه او را با آنها به اشتراک بگذارم به آنها بگویم که چقدر آنها را دوست می داشت.”

در سال 2016، لورد مادربزرگش دبی رینولدز (مادر فیشر) را نیز از دست داد که یک روز پس از مرگ فیشر بر اثر سکته درگذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا