سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبارپیشخوان اروپا

فستیوال بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز 2022 به دلیل شیوع کرونا کنسل شد.

در میان افزایش موارد ابتلا به  COVID-19، فستیوال بین المللی فیلم پالم اسپرینگز – که قرار بود از 7 تا 17 ژانویه برگزار شود – رسما لغو شد.

این اعلامیه روز چهارشنبه اعلام شد .پس از بررسی دقیق، در بیانیه فستیوال آمده است:

“بر اساس افزایش کنونی موارد ابتلا به کووید، انجمن بین المللی فیلم پالم اسپرینگز اعلام کرده است که جشنواره فیلم امسال از 7 تا 17 ژانویه برگزار نخواهد شد. انجمن فیلم احساس می‌کند که این مهم‌ترین تصمیم برای اطمینان از ایمنی حامیان، فیلم‌سازان و پرسنل ما است.» “کسانی که بلیت‌های فستیوال را خریدند, پولشان را پس می گیرند.”

در حالی که جشنواره اصلی در سال 2022 برگزار نخواهد شد، برگزارکنندگان همچنان قصد دارند ShortFest (فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه پام اسپرینگز) را در تابستان برگزار کنند.

فستیوال بین المللی فیلم پالم اسپرینگز آخرین رویدادیه که به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا لغو یا به تعویق افتاده است. هفته گذشته، جوایز منتخب منتقدان، که برای 9 ژانویه در لس آنجلس تعیین شده بود، اعلام کرد که مراسم اهدای جوایز را به تاریخ دیگری به تعویق خواهد انداخت. فاکس جشن سال نو خودش را لغو کرد و آکادمی فیلم سینمایی مراسم جوایز Governors را که قرار بود در 15 ژانویه برگزار شود به تعویق انداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا