سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه‌ی HBO تاریخ پخش و عکس‌های جدید سریال True Detective را منتشر کرد

شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) نهایتا تاریخ پخش فصل سوم سریال True Detective «کاراگاه حقیقی» با حضور ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در نقش وین هیز (Wayne Hays)، یک پلیس ایالتی از شمال غربی آرکانساس (Arkansas) را مشخص کرد. نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto)، خالق این اثر پس از فصل هیجان‌انگیز و مستغرق‌کننده‌ی اول، فصل دوم خوبی را پشت سر نگذاشت. اکنون این سوال مطرح است که پس از فصل اول ستایش‌آمیز و فصل دوم فراموش‌شونده، آیا فصل سوم می‌تواند به سطح فصل اول این سریال بازگردد؟

true-detective-season-3-image-slice

فصل جدید این سریال روایت یک جنایت دهشتناک در قلب اوزارکس (Ozarks) و معمایی‌ست که تا ژرفای چندین دهه می‌رود و سه دوره‌ی زمانی را در بر می‌گیرد. این خلاصه‌ی داستان بسیار یادآور فصل اول است خصوصا مکان جنوبی و چندین دوره‌ی زمانی آن. از میان دیگر هنرپیشگان گروه قَدَر بازیگران این فیلم می‌توان به کارمن اجوجو (Carmen Ejogo) و استیفن دورف (Stephen Dorff) اشاره کرد.

شبکه‌ی اچ‌بی‌او امروز فاش کرد که فصل سوم سریال «کاراگاه حقیقی» از تاریخ ۱۳ ژانویه به روی آنتن می‌رود و شامل هشت قسمت است. این شبکه همچنین تعدادی عکس جدید نیز منتشر کرد که برخی از دوره‌های زمانی یادشده را نشان می‌دهند. می‌توانید در زیر این عکس‌ها را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا