سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سگهای لیدی گاگا 2 روز پس از سرقت مسلحانه پیدا شدند.

بولداگ های فرانسوی لیدی گاگا پیدا شدند.

در روز جمعه ، 26 فوریه ، اداره پلیس لس آنجلس به NBC News تأیید کرد که این سگ ها تقریباً در ساعت 6 عصر برگردانده شده اند. طبق گزارش NBC لس آنجلس ، زنی  این سگهارا به اداره پلیس آورد.

این رسانه گزارش می دهد که یکی از اعضای تیم گاگا و محققان این سگها را متعلق به او تشخیص داده اند. هیچ جزییات دیگری آن لحظه در دسترس نبود.

کوجی و گوستاو عصر روز 24 فوریه توسط یک مهاجم ناشناس دزدیده شد که قبل از فرار با ماشین به سگ واکر لیدی گاگا  شلیک کرد. انتظار می رود این سگ واکر که نامش رایان فیشر  است ، بهبود کامل یابد.

بلافاصله پس از انتشار خبر سرقت مسلحانه ، گاگا 500000 دلار پاداش برای بازگشت سالم حیواناتش پیشنهاد داد.

او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: “سگهای محبوب من کوجی و گوستاو دو شب پیش دزدیده شدند..” “قلب من بیمار است و من دعا می کنم خانواده ام با یک اقدام مهربانانه دوباره دور هم باشند. من 500000 دلار برای بازگشت سالم آنها پرداخت می کنم.”

او  گفت کسانی که “آنها را ناآگاهانه خریداری یا پیدا کرده اند” نیز پاداش 500000 دلاری دریافت می کنند.

گاگا همچنین با تشکر از داگ واکرش، نوشت: “من همچنان تو را دوست دارم رایان فیشر ، زندگی خود را به خطر انداختی تا برای خانواده ما بجنگی. تو برای همیشه یک قهرمان هستی.”

خانواده فیشر روز جمعه بیانیه خود را منتشر کردند و از تیم پزشکی  برای “مراقبت های خارق العاده” و همچنین گاگا برای ادامه حمایتش تشکر کردند.

آنها به E نیوز گفتند: “ما از ، پرستاران و پزشکانی که بسیار خستگی ناپذیر برای مراقبت از رایان تلاش کرده اند ، سپاسگزاریم.” “البته ، ما همچنین می خواهیم از لیدی گاگا تشکر کنیم که از همان ابتدا چیزی جز عشق و نگرانی بی وقفه به رایان و خانواده ما نشان نداده است. رایان گوستاوو و کوجی را به همان اندازه لیدی گاگا دوست دارد .” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا